תקשורת ומדיה

מרב מיכאלי הכריעה: האם העבודה תרוץ ביחד עם מרצ?

לפני חודש רמזה שרת התחבורה, מרב מיכאלי, על אפשרות לאיחוד עם מפלגת מרצ, אך היום היא מבהירה באופן סופי כי מרצ תתמודד לבדה בבחירות הקרובות, גם במחיר נפילה של מתחת לאחוז החסימה
מערכת ice | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר קריאתו של יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ, כי על שתי מפלגות השמאל לאחד שורות לקראת הבחירות הקרובות, שרת התחבורה מבהירה: אין סיכוי לכך, וזאת גם על רקע מצב העגום של מרצ בסקרים האחרונים.
כזכור, בסקר מעריב שנערך בסוף השבוע האחרון, מפלגת מרצ לא עוברת את אחוז החסימה, וזאת על רקע סקרים קודמים שניבאו למפלגה 4 מנדטים בלבד והתנדנדות סביב אחוז החסימה.
 
רק לפני חודש, יו"ר מרצ ניצן הורוביץ התארח בכנס של קרן ברל כצנלסון, ואמר כי היה רוצה לראות מפלגת שמאל סוציאל דמוקרטית גדולה וכי על מרצ והעבודה לרוץ ביחד. מיכאלי אז רמזה על אפשרות לכך ואמרה כי לקראת הבחירות הבאות יש להפסיק את הפיזור והפיצול במחנה הדמוקרטי ויש "לבנות בחזרה את המפלגות הדמוקרטיות שהן מפלגת העבודה והמפלגה האחות שלנו מרצ, ולהביא את הכוחות חזרה".
היום, שרת התחבורה נשמעת שונה לחלוטין ובריאיון ברדיו 103 לבן כספית וינון מגל, הבהירה מרב מיכאלי כי "אין מצב שנרוץ עם מרצ בבחירות הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה