תקשורת ומדיה

גיא לרר עולה מדרגה במחאה ויוצא נגד ראש עיריית י-ם

מגיש הטלוויזיה, שמקדם את מחאת האוהלים על יוקר המחיה, הביע את זעמו את כך שפקחי עיריית ירושלים החליטו לפרק את האוהלים שהוקמו מול הכנסת "כי חשוב שהארנונה היקרה של הירושלמים תסבסד את טרפוד המלחמה ביוקר המחיה. תודו למשה ליאון על זה"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פייסבוק/ גיא לרר)
תחת הכותרת הקצרה "צאו", מגיש הצינור ברשת 13 גיא לרר התניע בשבוע שעבר את מה שרבים בטוחים שצריכה להיות המחאה הבאה של אזרחי ישראל - יוקר המחייה בדגש על מחירי הדיור בארץ.  מאז הוא מקפיד לשתף את האנשים שכבר יצאו לרחובות ולבינות למחות על מחירי הדיור שממשיכים להרקיע שחקים.
לאחר שהמחאה בתל אביב התחילה, גם תושבי ירושלים יצאו לרחובות ומחו על יוקר המחיה, מה שבעיריית הבירה לא אהבו במיוחד, כאשר שם החליטו "לטרפד את המלחמה ביוקר המחיה", כך לדברי לרר, שהביע את זעמו בטוויטר עם ביקורת ישירה שהפנה לכיוונו של ראש העיר, משה ליאון
"פקחי עיריית ירושלים הגיעו לפרק את האוהלים שהוקמו מול הכנסת כי חשוב שהארנונה היקרה של הירושלמים תסבסד את טרפוד המלחמה ביוקר המחיה" צייץ לרר, ירושלמי במקור, והוסיף עקיצה ישירה לכיוונו של ראש העיר: "תודו למשה ליאון על זה".
כזכור, לאחר ההודעה הדרמטית על פיזור הממשלה וההליכה לבחירות באוקטובר צייץ לרר: "המובן מאליו צריך להיאמר בלי ציניות: חוסר היציבות הפוליטי הוא האסון האזרחי האמיתי של תושבי ישראל. גרוע יותר מכל ראש ממשלה שאתם לא סובלים. אחרי חמישה ניסיונות אולי כדאי להבין - השיטה מקולקלת מהיסוד".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משה ליאון שליח נציג של ליברמן.
    תושב ירושלים 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק נקיון ודוחות בשפע, זה מה 'שהוא יודע לעשות
    סגור