תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף את בן כספית: "כמה חוסר בושה?"

העיתונאי ציטט טור שכתב שותפו להגשת תכנית הבוקר, שכתב "השבוע האחרון היה גדוש בקומבינות מביכות והצעות מופרכות מבית מדרשו של נתניהו, והכל במטרה להימנע מבחירות", ותקף: "רק לפני שנה הקימו את ממשלת המוטבציה המביכה בקריאה שחייבים למנוע בחירות"
מערכת ice |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
ישראל בדרך לבחירות חמישיות בתוך ארבע שנים ובינתיים, בשני הצדדים של המפה הפוליטית רחוקים מלחסוך בהאשמות אחד כלפי השני על "איך שוב אנחנו מוצאים את עצמנו במצב הזה". ינון מגל, עיתונאי ערוץ 14 ומגיש 103FM, תקף בחריפות. 
"מדהים רק לפני שנה הם הקימו את ממשלת המוטציה המביכה בתולדות ישראל, בטענה שצריך 'לעשות הכל כדי למנוע בחירות חמישיות'" כתב מגל, שצייץ כתבה של חברו להגשת תכנית הבוקר ברדיו, בן כספית.
בטקסט עצמו, של כספית, נכתב: "השבוע האחרון היה גדוש בקומבינות מביכות והצעות מופרכות מבית מדרשו של נתניהו, והכל במטרה להימנע מבחירות. אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא, אבל כדי לבלום אותו פעם נוספת, מתנגדיו יצטרכו לוודא שאף קול לא ילך לאיבוד".
מגל הוסיף: "עכשיו, לא רק שהם עצמם מסכלים ממשלה חלופית, הם גם מגדירים את המאמצים למנוע בחירות כ'קומבינות מביכות והצעות מופרכות' אלוקים, מילא הצביעות, אבל כמה חוסר בושה?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היי יוני מטרידני , שאבו יאיר יזוז הצידה וכך ימנעו
    ימני ולא ביביסט עלוב 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחירות ...אמנם המואשם נבחר הליכוד ,אבל הציבור הקיא אותו ארבע בחירות ברצף .
    סגור