תקשורת ומדיה

ינון מגל: "יש מצב שגנץ מפחד להיות ראש ממשלה"

ינון מגל לא מבין מדוע שר הביטחון גנץ לא מקים ממשלה חלופית עם הליכוד ומתמנה לראש ממשלה. בן כספית השיב, "איך הוא ישוב לנתניהו אחרי העקיצה הגדולה בהיסטוריה?"
מערכת ice |  2
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
בן כספית וינון מגל פתחו היום את השעה השנייה של התוכנית שלהם ברדיו 103, בהתייחסות ליו"ר מפלגת כחול-לבן, שר הביטחון בני גנץ. נזכיר כי על פי דיווחים, בני גנץ סרב השנה לחיזורים וההצעות מהליכוד להקים ממשלה בראשותו ולהיות ראש ממשלה ראשון ברוטציה.
ינון מגל האשים את גנץ במינוי המתקרב של לפיד לראש ממשלת המעבר, "בני גנץ, לדעתי, הוא בן אדם חסר אחריות, זה שהוא נותן ליאיר לפיד להיות ראש הממשלה, כשהוא יודע מה המצב עם איראן והוא יודע מה עומד פה על הכף של מדינת ישראל, והוא לא נכנס מתחת לאלונקה".
 
עוד הוא הוסיף, "לדעתי מציעים לו להיות ראש ממשלה, אני לא מבין מה עובר עליו. אם אתה הולך לשבת אחרי הבחירות (עם הליכוד), למה אתה לא עושה את זה עכשיו? מציעים לך - תיקח, מרביצים לך - תברח. מה עובר עליך בני? הכול טוב? יש כאלה שטוענים שהוא בכלל מפחד מהתפקיד".
 
בן כספית כמובן שלא שתק והשיב לו, "זה גדול. שמעתם פה עכשיו תחנונים של שופרו של עקרב, 'כשנותנים לך - תיקח, כשמרביצים לך - תברח', מה זה? בני גנץ באמת ברח. אחרי מה שהוא עבר בכנופייה הרקובה הזו, אחרי העקיצה הגדולה בהיסטוריה הפוליטית הישראלית, עכשיו הם מתחננים. אין נפש חיה, חוץ מדרעי, ליצמן וגפני שמאמין לאיש הזה (נתניהו), שמוכן להיכנס איתו לאותה מיטה פוליטית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון
    שיר 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיון מגל הכתבות על גנץ משעממות הוא נפלא ושיהיה ראש הממשלה לא עם החבר של תרגע.
    סגור
  • 1.
    בטוח ש...לך , מאמינים פחות !
    ש. 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית, אתה מוזמן לבדוק את מדד. אמון בך לפני שתדבר על אחרים. "כל הפוסל במומו פוסל"
    סגור