תקשורת ומדיה

בן כספית: "הוא עם הגב לקיר, הפרנויה שלו מחריפה"

העיתונאי בן כספית משוכנע שאף אחד כבר לא מאמין לנתניהו, והוא "זורע את מה שקצר במשך השנים". האם זו ההזדמנות האחרונה של ראש הממשלה לשעבר לשוב לשלטון?
מערכת ice |  10
בנימין נתניהו (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
כבר כמה עשורים שהעיתונאי בן כספית מתחקה אחר פעולותיו של בנימין נתניהו, יש שיגידו באופן אובססיבי. כעת, בטוח כספית, זו ההזדמנות האחרונה של ראש הממשלה לשעבר לחזור אל הכיסא.
"השבוע נתניהו ניהל מו"מ מיוזע ומבוהל עם כל מי שנקלע לדרכו," כתב בן כספית בשישי האחרון בטורו באתר וואלה, "המטרה היא לעקוף את הבחירות ולהקים ממשלה חלופית בראשותו. בניגוד לפאסון שהוא מנסה לפזר לאחרונה, הוא יודע שבחירות, מבחינתו, יכולות להיות התעלול האחרון. החרדים כבר אומרים בקול רם שזו הפעם האחרונה שהם מתנדבים להניח את עצמם על המנגל למען עגל הזהב. הוא גם יודע שהסקרים מתעתעים אז מה הוא עושה? מה שתמיד עשה. מנסה לנכלל נכלולים שונים, אופייניים, באותו סגנון שאפיין אותו בדמדומי שלטונו האחרונים: מו"מ עם גדעון סער, כולל הצעות מפליגות, שנדחה בבוז. מו"מ עם בני גנץ, באמצעות איילת שקד, שנדחה בעוד־יותר־בוז. חוץ מהחרדים וסמוטריץ', לא נותרה נפש חיה אחת במדינה שמאמינה למילה אחת שיוצאת מפיו של האיש הזה."
 
כספית מסייג את דבריו עם עוקץ: "תיקון: החרדים מכירים אותו הכי טוב והם לא מאמינים לו מזמן. סמוטריץ' מאמין לו עוד פחות מהחרדים. סמוטריץ' יודע שמנע בגופו מנתניהו להקים ממשלה בתמיכה כזו או אחרת של רע"ם. מה שקורה עכשיו לנגד עינינו זה צדק פואטי: בנימין נתניהו קוצר עכשיו את כל מה שזרע בשנים של עקיצות, השפלות, תקיעות סכינים בגב, הבטחות ללא כיסוי וסיכולים ממוקדים לכל מי שלא בא לו, או לבני ביתו, טוב בעיניים."
 
כספית מביא מפי אדם שנפגש איתו לאחרונה כי נתניהו מתנהג כאדם רדוף, שמשוכנע שבכל מקום מאזינים לו. "הפרנויה שלו גוברת בקצב אקספוננציאלי." כותב כספית, "הוא מקרין מצוקה וגם סוג של בדידות. כל התופעות הללו אצל נתניהו היו מוכרות גם בעבר, אבל הן כנראה מחריפות. הוא יודע טוב מכולם את מצבו. הוא עם הגב לקיר ומולו תהום. אם לא יצליח לרדת בתחנה הקרובה, התחנה הבאה אחריה כבר לא תהיה לשכת ראש הממשלה."
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    בן ? תבחרו לבד
    ריאלי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן, מתי תקדיש את הקריירה העיתונאית אם בכלל שלך לביבי?
    סגור
  • 9.
    בן כספית
    איתן 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האמת, אתה בן כספית רדוף ומפחד. אם הוא יעלה הרי כל הנוכליות שלך וההלשנות שלך במשטרה יראו אור. ואז כולם יראו חאן התדרדרות. אתה לא עיתונאי אלא שטינקר.
    סגור
  • 8.
    ביבי
    אורח 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ה"גאון"חתר תחת ממשלה כשאין בידו להקים אחרת, הבחירות נעלם גדול, נראה שזה לא ייגמר עד שיואיל בטובו לפרוש, ולאפשר לבנט, סער, גנץ, לפיד להצטרף לקואליצית ימין- מרכז שפויה ויציבה. לך ביבי לך, ותציל אותנו מהכאוס...
    סגור
  • 7.
    ביבי גמור כולם יודעים שאיש לא מאמין לא
    מה נשמע 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אתם הזויים ? רק הליכודניקים במעשי עגל הזהב שלהם עוד מאמינים לביבי. כל שאר הפוליטיקאים כולל מהימין לא מאמינים למילה שלו. בחרת ביבי קיבלת שרה ויאיר . תפסיקו להיות דוחים. יש עוד מדינה אחרי הביבים והשיגעונות שלהם.
    סגור
  • 6.
    קבוצת ההונאה- מעריב, וואלה, 103 גרוזלם בוסט. נוכלים (ל"ת)
    בן —- כזבית 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 5.
    האדם סיים את הקריירה,גם בליכוד יודעים זאת.
    זחש 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אין מצב עם קופה כזאת ימשיך לנהל את חיינו ובטחוננו. לא סתם ראשי השרותים החשריים לדורותיהם פרסמו חוות דעת נגדו.
    סגור
  • 4.
    בן כספית הולך בעקבות אהוד אולמרט
    גיא. 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מגדף, מחרף, מקלל, משמיץ, מבזה, מסיט. ובכל זאת נתניהו ממשיך לעלות בסקרים, בדרכו למשרד ראש הממשלה. כמה מתסכל להשקיע עבודה לחינם ולהתבזות כבל עם ועדה.
    סגור
  • 3.
    בן כספית: "הוא עם הגב לקיר, הפרנויה שלו מחריפה"
    רות 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כספית הרשע הקינאה שלך בנתניהו כרסמה לך את המוח המצומצם שהיה לך, ‏אתה לא פוחד שתיכף היא תכרסם לך את הלב ????כולם מקנאים ‏בגלל בו בגלל שהוא גאון עם IQ מספר 11 בכל העולם כולו. ‏אפשר בכלל להשוות בין גאון לטפש?
    סגור
  • 2.
    נראה שלכספית אובססיה לנתניהו שלא מרפה ממנו כמעט 25 שנה (ל"ת)
    איתן 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 1.
    בןכספית נהיה פסיכיאטר, הבעיה שזה הפרעה לכאורה !שלהכותב?
    זוועה 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הצורה שהדברים נכתבים כדיאגנוזה רפואית לא ראויים.מעידים יותר על הכותב כנראה.
    סגור