תקשורת ומדיה

ינון מגל מאשים את היועצת המשפטית לממשלה בשחיתות

ינון מגל האשים את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרה מיארה, בשחיתות: "גנץ היה בביתה בסביון אין ספור פעמים באירועים חברתיים. היא התחמקה מכל השאלות שלי ולא נתנה תשובה לאף אחת מהן"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
העיתונאי ומגיש הטלוויזיה והרדיו, ינון מגל, פרסם היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו הוא תוקף ומאשים את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרה מיארה, בשחיתות: "גנץ היה בביתה בסביון אין ספור פעמים באירועים חברתיים".
מגל כתב: "בקשת גנץ מהיועצת המשפטית לאשר לו למנות רמטכ"ל בממשלת מעבר: עו"ד מיארה הייתה שותפה במשרד עו"ד תדמור יחד עם עו"ד טל קרת. קרת היא "אחד המקורבים ביותר לגנץ", תרמה לו וייעצה לו משפטית. גנץ היה בביתה בסביון אין ספור פעמים באירועים חברתיים (בתמונה 3 ימים לפני סבב ב')".
 
מגל המשיך: "שאלתי היום את מיארה - האם יש הכרות מוקדמת בינה ובין שר הביטחון גנץ? האם יש להם חברים משותפים? האם התארחו בעבר זה בביתה של זו, או להפך? האם היו באירועים חברתיים משותפים? מיארה התחמקה מכל השאלות ולא נתנה תשובה לאף אחת מהן".
 
מגל פרסם את התשובה של מיארה בה נכתב: "היי ינון, להלן התייחסותנו - אין יחסי חברות בין השניים, ומכל מקום הסדר ניגוד העניינים של היועצת המשפטית לממשלה פורסם לציבור. מעבר לכך, נשוב על דברים שמסרה היום היועצת המשפטית לממשלה: ההחלטות של הייעוץ המשפטי לממשלה מתקבלות רק על פי עובדות העניין והדין החל עליהן. ההחלטות מתקבלות ללא השפעות זרות ומתוך שיקולים ענייניים בלבד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה