תקשורת ומדיה

הרמטכ"ל לשעבר נגד נתניהו: "תקופה חשוכה, קומו ועשו מעשה!"

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון פנה לחבריו למפלגה לשעבר וביקש מהם להתנגד לנתניהו על רקע עדותה של הדס קליין במסגרת תיק 1000 שתיארה מערכת יחסים חריגה של איש העסקים ארנון מילצ'ן עם הזוג נתניהו
מערכת ice |  5
משה בוגי יעלון (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)

שר הביטחון לשעבר פנה הבוקר (רביעי) למי שבעבר היו חבריו למפלגה, וקרא להם להתנגד להתמודדות נתניהו בבחירות, על רקע העדויות אודות שחיתות (לכאורה) שנחשפות בבית המשפט. 
 


"חברי הליכוד המתמודדים לכנסת, האזינו לעדויות הדס קליין, עוזי ארד, אלוף גיא צור, תא״ל אמל אסעד ועוד… ואתם נותנים לנתניהו להרוס ולשעבד את המדינה והתנועה לגחמותיהם מה תאמרו על התקופה החשוכה הזו, לילדיכם, נכדיכם וניניכם? קומו ועשו מעשה! אדלשטיין? ארדן? ברקת? דיכטר?" כתב. 
 


חברי הליכוד המתמודדים לכנסת, האזינו לעדויות הדס קליין, עוזי ארד, אלוף גיא צור, תא״ל אמל אסעד ועוד… ואתם נותנים לנתניהו להרוס ולשעבד את המדינה והתנועה לגחמותיהם. מה תאמרו על התקופה החשוכה הזו, לילדיכם, נכדיכם וניניכם? קומו ועשו מעשה! אדלשטיין? ארדן? ברקת? דיכטר?


אתמול, החלה עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים והמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן, זאת במסגרת דיוני ההוכחות בתיק 1000, שבו מואשם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו במרמה והפרת אמונים. 


לפי כתב האישום, משפחת נתניהו קיבלה באופן רציף טובות הונאה ממילצ'ין ומהמיליארדר ג'יימס פאקר, בדמות קופסאות סיגרים ומארזי שמפניות, בסכום מצטבר של 690 אלף שקלים, זאת על רקע סמכויותיו וכוחו של נתניהו כראש ממשלה.

 כאשר, נתניהו פעל לכאורה, כדי לקדם חוק המקנה למילצ'ין הטבות מס וכן בהשגת ויזה אמירקאית. כמו כן, נטען כי ראש הממשלה לשעבר ביק מאיש העסקים להשקיע בשוק התקשורת הישראלי ולהשפיע עליו, כשאף מתוארת פגישה בינו לבין מנכ"ל משרד התקשורת ואיש אמונו של נתניהו שלמה פילבר.
בין היתר סיפרה בעדותה כי התבקשה על ידי מילצ'ין להתקשר לשרה. "התקשרתי - זו העבודה שלי. שרה הייתה מתקשרת גם אליי. הייתי פוגשת אותה רבות בבלפור כשהיינו מביאים שמפניות. היו לה בקשות מיוחדות. באחת הפעמים קיבלתי טלפון חסוי משרה, שביקשה שאגיע באותו ערב. היא דיברה איתי ובסיום שאלה אם הבאתי שמפניות". אמרה. 


בהמשך תיארה מקרה שבו דרש נתניהו סיגרים: "באחד הימים ארנון התקשר אליי מבלפור ואמר: 'עשיתי פשלה איומה, לא נתת לי את הסיגר הנכון. נתניהו כועס'. עניתי לו: 'אין להשיג את הסיגר, אנחנו משתדלים כמה שניתן. תסביר לו שאין".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אני מסכים עם הצורך בשינוי אבל
    קלפי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קריאה למעשה היא מסוכנת, ועלולה להתפרש אצל פלוני כקריאה למעשה מסוג אחר מזה שהתכוונת. יש להוקיע אנשים מושחתים ונהנתנים שמזמן איבדו את הבושה ולא רואים את טובת המדינה לנגד עיניהם, ואת השינוי, יש לעשות אך ורק בקלפי. הערת שוליים: אם דיכטר היה בראש הליכוד, הייתם אולי מקבלים הרבה יותר קולות, בזכות מועמד ממלכתי וראוי, שגם הורדוס יודע לכבד.
    סגור
  • 4.
    כל החטיארים התאחדו
    יורי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בוגי, חולדאי,גלאון
    סגור
  • 3.
    הלו, דגנרל יללון, הפכת לקוץ בתחת. לכולם כבר נמאס ממך
    אחמד הציוני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סרחת מספיק, יא אפס. לך כבר לרפת לדאוג לפרות, והעיקר - תישאר שם.
    סגור
  • 2.
    יעלון רמטכ"ל/שר בטחון כושל שמקבל-0- אפס, תמיכה בציבור!! (ל"ת)
    איתן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    אל תשכח להוריד את המים... (ל"ת)
    ש. 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור