תקשורת ומדיה

הקרב על ראשות מרצ: השר הפורש חושף במי יתמוך

השר הפורש עיסאווי פריג' ממרצ התייחס הבוקר לפריימריז הצפויים למפלגה וקרא לזהבה גלאון לחזור להנהיג את המפלגה: "היחידה שמסוגלת להחיות את מרצ ולהבטיח שתהיה מפלגה חיה ובועטת". מיכל רוזין: "תמיד יהיו סיפורים על רשימות תמיכה וחיסול בתוך ועידה קטנה"
מערכת ice | 
ח"כ עיסאוי פריג' (צילום יחצ)
השר לשיתוף פעולה אזורי חבר הכנסת עיסאווי פריג', שהודיע אתמול (שלישי) על פרישה מהחיים הפוליטיים. התייחס היום בראיון לכאן רשת ב' לפריימיריז לרשות המפלגה וסימן את המועמדת המועדפת אליו. 
"אני קורא לזהבה גלאון להנהיג את המפלגה. היא היחידה שמסוגלת להחיות את מרצ ולהבטיח שתהיה מפלגה חיה ובועטת" אמר. 
 
לדבריו, "היינו חייבים להוביל את המהלך של קידום המגעים עם הפלסטינים. לא הצלחנו לעשות את זה מספיק כי לא היה לנו את ניצן שיוביל את זה בקבינט ובפורום המפלגות. היינו צריכים מנהיג שיוביל דרך, היינו צריכים משענת".
מוקדם מיותר ח"כ אחרת מהמפלגה מיכל רוזין הגיבה גם היא לנושא. "יאיר גולן התקשר אליי והודיע לי על התמודדותו. אמרתי לו בהצלחה. אני חושבת שצריך המשכיות. עשינו עבודה מצוינת. תמיד יהיו סיפורים על רשימות תמיכה וחיסול בתוך ועידה קטנה. בסוף יותר מעשרת אלפים חברים מצביעים" סיפרה בראיון לאריה גולן. 
 
בהמשך פסלה רוזין את האפשרות של איחוד וריצה משותפת של מפלגתה עם מפלגת העבודה: "אתה לא מתחתן עם מי שלא רוצה. אנחנו אף פעם לא אמרנו לא, למרות שמי שנכוותה זו מרצ. מי שהלך לצד השני עם נתניהו, למרות ה'ריד מיי ליפס', היו פרץ ושמולי, ולוי-אבקסיס שנאלצנו לבלוע. מי שבסוף הלך נגד הבוחרים שלו הייתה העבודה", אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה