תקשורת ומדיה

נועה קירל, מאחורייך: "לייצג באירוויזיון זו מטרת העל שלי"

נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 והתגובות לא איחרו לבוא כשרובן ככולן היו טובות. מרינה מקסימיליאן בלומין, הזמרת המצליחה, סיפרה: "לייצג באירוויזיון זו מטרת על. אני עפה על נועה. פצצה שהיא נותנת בראש"
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 והתגובות לא איחרו לבוא כשרובן ככולן היו טובות. מרינה מקסימיליאן בלומין, הזמרת המצליחה, התראיינה היום (חמישי) בתכנית של איריס קול ב-103fm ודיברה על האימהות, הזוגיות ומה שביניהם, וכמו כן פרגנה לחברתה לתעשייה קירל.
"אני עדיין חולמת על ילדים. עם השנים, אחד הדברים הכי משמעותיים הוא היכולת רגע לעצור ולהגיד שלא משנה מה השגתי ומה לא, אני גאה בעצמי", סיפרה מרינה מקסימיליאן בלומין. 
 
ראיון עם נועה קירל | ארכיון
בהמשך, הודתה מרינה: "יש גם דברים בקריירה שאני עוד שואפת להשיג וטוב שכך, השילוב של הקריירה, האימהות, הזוגיות והזמן לעצמי, זה גם הישג. לעשות את ההורים שלי גאים זה הדבר הכי חשוב לי בחיים".
 
לסיום, פרגנה מרינה לנועה קירל כשנשאלה על בחירתה לייצג את ישראל באירוויזיון: "לייצג באירוויזיון זו אמנם מטרת על, אך אני חושבת שזה פחות נכון לי כרגע בקריירה שלי, הכל יכול להשתנות. אני עפה על נועה, שמחה שהיא התחילה בגיל צעיר. פצצה שהיא נותנת בראש".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרינה את מוזמנת לייצג בשנה הבאה ימלכה
    שי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרינוש את מוזמנת לייצג אותנו באירוויזיון בשנה הבאה ימוכשרת אחת, ימדהימה אחת!!!!
    סגור