תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק: "הליכוד מתים שיתגזענו עליהם"

איש התקשורת עקיבא נוביק פרסם את טור דעה בעיתון "הארץ" בו טען כי ביביסטים הפכו בעצמם את הכינוי של עצמם לקללה וכי "הקמפיינרים של הליכוד מתים שיתגזענו עליהם" 
מערכת ice |  2
עקיבא נוביק (צילום טוויטר/עקיבא נוביק)
רק בשבוע שעבר פורסם מאמרו של העיתונאי קלמן ליבסקינד בעיתון מעריב בו הוא מתח ביקורת קשה על התנהלותם של תומכי נתניהו ודפוס הפעולה הקבוע שבו הם תוקפים באופן אישי כל עיתונאי של מתיישר לפי דעותיהם בדיוק.
 
כעת הגיע תורו של עקיבא נוביק להביע את דעתו על תומכי נתניהו הנלהבים. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו ונלקח מתוך המדור שפרסם בעיתון "הארץ" כתב נוביק: "הכינוי ביביסטים הוא ממש לא קללה. הוא נולד כתיאור לזרם המשיחי בליכוד, ופעם היה אפילו מקור לגאווה". כמו כן הוסיף נוביק: "העובדה שיש מי שמשתמשים בו כדי להתנשא, לא הופכת את כל מי שאומר ׳ביביסטים׳ לגזען, גם אם הקמפיינרים של הליכוד מתים שיתגזענו עליהם".
 
בציוץ שהגיע מיד לאחר מכן והבהיר את כוונתיו שוב: "חפשו את המילה ׳בבונים׳ ברשת. אין כמעט מקרים שבהם מישהו קורא לליכודניקים בבונים (וטוב שכך, כמובן). רוב התוצאות שייכות לליכודניקים שטוענים שקוראים להם בבונים. ככה זה כשכל גזען ומתנשא משמאל הוא נכס אלקטורלי. מחפשים אותם גם כשאין המון כאלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עקיבא נוביק -ביביזם ??
    ישראלה מימון 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עקיבא נוביק, עוד ליצן שהרים לחיים לבחירת בנט הנוכל. עוד ליצן שחסם בטוויטר משום שלא היה לו מענה על תגובה שלי ונפגע בכך שפירגנתי לקלמן ליבסקינד בימים שהחליף את קלמן בתכנית ״עצם העניין״.
    סגור
  • 1.
    התחכמות של כת-רל"ב!!! ראוי לכנותם "המדרובים"=מוכי גורל (ל"ת)
    איתן 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור