תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מבהירה: "אני לא אתן שיחליטו עלי"

מגישת הרדיו והטלוויזיה נתקלה במהלך לייב שערכה באינסטגרם, בשאלה הנוגעת לבחירות וענתה באופן נחרץ, "אני רוצה לשמוע שאתם הולכים להצביע"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום יחצ)
אופירה אסייג מרבה להביע ביקורת על חוסר היציבות הפוליטית שחווה מדינת ישראל בשנתיים האחרונות במהלך תכניות הטלוויזיה והרדיו בהנחייתה. אשת התקשורת נוהגת גם לעשות לא מעט שידורי 'לייב' באינסטגרם שלה, כאשר היום נשאלה על ידי העוקבים אם היא מתכוננת להצביע בבחירות.
המגישה הגיבה בפתיחות ואף יצאה בבקשה נמרצת לעוקבים המשתתפים בלייב, "ברור שאצביע בבחירות, אני לא אתן שיחליטו עלי. אני יודעת שיש הרבה שכועסים שיש מערכת בחירות נוספת ואתם צודקים אבל אני מבקשת מכם ללכת להצביע. תזכרו - מי שלא יצביע בסוף ישפיעו עליו.. אני רוצה לשמוע שאתם הולכים להצביע".
כזכור אסייג אמרה שהיא בינתיים לא הולכת לפוליטיקה וגם בלייב זה היא ציינה זאת שוב: "אני בינתיים לא מצטרפת לפוליטיקה. בינתיים. יש לי שתי הצעות חזקות מאוד".
בשבוע שעבר, כשהיא יושבת מול המיקרופון, רגע לפני עלייה לשידור של תכנית הספורט שלה יחד עם אייל ברקוביץ' ב-102FM, אסייג נשאלה האם היא חושבת להיכנס לפוליטיקה. בתגובה, היא לא שללה את העניין על הסף: "מהכיסא שלנו אנחנו יכולים להשפיע יותר. במה משפיעים הפוליטיקאים?  יושבים, נמצאים, כל כמה דק' מתחלפת הממשלה. בינתיים מהמקום שלי. בינתיים".
כזכור, לאחרונה התבטאה אסייג בנושא אחר, מחאת המורים, כשאמרה:  "אני אתכם מורים, מורות, מנהלים, מנהלות, גננות סייעות. מגיע לכם את התנאים הטובים ביותר שקיימים".
אסייג הוסיפה: "כואב לי לראות את בית הספר סגור, כואב שהילדים שלנו מחפשים מסגרת, אבל הכי כואב לי - אנחנו צריכים להתעלות על עצמנו ההורים ולהבין את המורים ולהגיד להם מגיע לכם לקבל את התנאים הכי טובים שיכולים להיות כי מגיע לכם. אני קוראת לשר אביגדור ליברמן, שב עם יפה בן דוד ותן להם את מה שמגיע להם. העתיד של הילדים שלנו בידיי החינוך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תחזרי לדימונה או למרוקו (ל"ת)
    ערן 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אופירה אסייג
    גדעון 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתאימה לנקות בתי שימוש בלבד, ריקה מתוכן
    סגור
  • 1.
    טראש מדבר (ל"ת)
    נועה 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור