תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מרגשת: "ההיגיון אומר לוותר, אין מנוס"

יעל אודם מסכמת את החזרה הביתה ואת הרצון לצאת שוב לחופש, הפעם עם התינוקת החדשה שלה: "המחשבה שהם יבלו בלעדי קשה מנשוא. אין מנוס תינוקת קטנה. נכון שהיית אמורה עוד להיות ברחם עכשיו, אבל את הרי רוצה אמא מבסוטה ואצלך זה קצת מורכב וקצת מאתגר . אין ברירה. מזל שיש מנשא"
מערכת ice |  3
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
אחרי הלידה הקשה שהסתיימה עם תינוקת בריאה שנדרשו לה מספר שבועות עד השחרור מהפגייה, המגישה בחדשות 12 יעל אודם שיתפה את התחושות אחרי החזרה לביתה והכניסה לשגרה בחל"ת.
אודם כתב באינסטגרם שלה: "כשהייתי קטנה סרבתי ללכת לישון. זה לא כי פחדתי משדים או מפלצות מתחת לארון אלא כי פחדתי לפספס. עמדתי מאחורי הקיר של הסלון והקשבתי, רציתי לוודא שלא עושים חיים בלעדי".
 
עוד הוסיפה: "זה ללא ספק אחד הדברים שהכי מניעים אותי גם היום- Fomo. לפני חודש היינו בדיוק כאן על החצבאני. באותו הלילה קרה מה שקרה והנה אנחנו פה שוב בהרכב חדש- חמישה אנשים עגולים ופגה מאורכת". 
לסיום כתבה: "הזמנתי את הסופ"ש הנוכחי לפני חצי שנה ונכון שההגיון אומר לוותר, לשלוח את ים עם הבנות ולהשאר בבית עם רובי, אבל המחשבה שהם יבלו בלעדי קשה מנשוא. אין מנוס תינוקת קטנה. נכון שהיית אמורה עוד להיות ברחם עכשיו, אבל את הרי רוצה אמא מבסוטה ואצלך זה קצת מורכב וקצת מאתגר . אין ברירה. מזל שיש מנשא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ולהישאר בבית? זה רק צימר למען השם
    אי אפשר לבטל חופש? 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה
    סגור
  • 2.
    כתבת משועממת
    מחפשת תשומי 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חפשי תשוממ בנווה אילן את ממש,לא מעניינת אף אחד
    סגור
  • 1.
    מזל טוב ובריאות לכולכן (ל"ת)
    קובי 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור