תקשורת ומדיה

טראמפ העניק לנתניהו את מפתח הבית הלבן

בספר זיכרונות שמפרסם חתנו של טראמפ, נחשף כי הנשיא לשעבר נהג להדפיס מפתחות פליז ענקיים אותם כינה "מפתחות לבית הלבן" והעניק במתנה לאורחים חשובים
מערכת ice |  1
טראמפ וביבי (צילום Yonatan Sindel/Flash90, Freepik, רשתות)
דולנד טראמפ היה נשיא צבעוני במיוחד, בלשון המעטה, נדמה שסיפורים על מעשיו המיוחדים לא נגמרים. כך למשל, בספר זיכרונות חדש שכתב חתנו ג'ראד קושנר, נחשף שטראמפ עיצב באופן אישי "מפתח  גדול לבית הלבן"  כדי לתת לאורחים מיוחדים בתקופת כהונתו.. המומחה למיתוג המיליארדר שהפך למפקד העליון עיצב את מתנת הפליז המעוטרת ונתן אותה לתומכים נבחרים, בדרך כלל באופן פרטי כדי להרשימם.
 
כל מפתח "ג'מבו" כזה היה מעוטר בחותם הנשיאותי ובמילים "מפתח לבית הלבן". הוא הגיע עם קופסת עץ מותאמת אישית החרוטה עם החותם ונושאת תמונה משובצת פנימית של הבניין.
אחד ממקבלי המפתח הוא ראש המשלה לשעבר נתניהו שקיבל את אחד המפתחות בעלי המראה העתיק בספטמבר 2020 במהלך החתימה על הסכם אברהם. נתניהו ואשתו שרה קיבלו את המפתח באופן אישי מידיו של טראמפ, זאת למרות מתחים באותה תקופה בין טראמפ לנתניהו, כפי שגם נחשף בספרו של קושנר.
זהו "הוא המפתח הראשון שאני נותן למישהו", אמר טראמפ לנתניהו ביחידות, "גם כשאני כבר לא נשיא, אתה יכול ללכת עד לשער הקדמי של הבית הלבן ולהציג אותו, והם יתנו לך להיכנס." כותב קושנר נזכר איך הוא ועמיתו ליועץ הבית הלבן אבי ברקוביץ "ניסו להימנע מלצחוק". "שמענו את השורה  הזו בעבר, וטראמפ מסר אותה קצת יותר מדי ברצינות. ובכל זאת ביבי קרן", על פי קושנר. כמה רגעים לאחר מכן, המנהיג הישראלי המבקר שאל את טראמפ בחדר הסגלגל: "אפשר להראות את זה?" ואכן הציג את המפתח לתקשורת.
במקום אחר בספר, כותב קושר על "מרצ'נדייז" נוסף שעיצב שטראמפ, כולל הכובע המפורסם שלו "Make America Great Again" במהלך הקמפיין של 2016. העוזר הזמין בתחילה רק 100 כובעים "במחשבה שלא ישימו לב, אבל הקמפיין הרוויח 80,000 דולר ליום ממכירות כובעים בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא חדש שטראמפ הזוי וכמו ביבי חשב שהוא מונרך
    גל 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז העיפו אותו וההיסטוריה תשפוט אותו לרעה, על מה שחולל בעקבות ההפסד. אגב, עוד מתנה שנתניהו העלים שצריך להוסיף לרשימה.
    סגור