תקשורת ומדיה

גל גדות זוכה להגנה: "לא מבין את האובססיה"

כתב הרכילות ערן סוויסה טוען שהדרישה מגל גדות לפרסם פוסטים של תמיכה בישראל היא אובססיה מיותרות ושאין לה אינטרס לעשות כך
מערכת ice | 
גל גדות (צילום אינסטגרם/ גל גדות)
כבכל מבצע צבאי, מתנהל קרב מקביל של הסברה ישראלית אל מול התעמולה הפלסטינית. העיניים נישאות תמיד כלפי ישראלים בעלי מעמד סלב בינלאומי המחזיקים בעוקבים מרחבי העולם, וספציפית כלפי גל גדות, אולי הכוכבת הגדולה בעולם כרגע שיצאה מישראל. 

גדות, נכון לעכשיו, עוד לא התייחסה או הביעה תמיכה בישראל ובמבצע וזכתה לביקורת על כך. כך למשל כותב הראפר ואושיית הרשת הימנית הצל: "בזמן שאנחנו במתקפה מטורפת של מעל 400 רקטות על אוכלוסיה אזרחית, משפחת חדיד יצאו במלחמת הסברה שיקרית למען עזה ומפיצים פייק ניוז לעשרות מיליוני עוקבים ואצל הישראלית המפורסמת בעולם דממה מוחלטת (ברגיל) בגלל ההתנהגות זאת אנחנו מפסידים והפכנו הרעים בסיפור...".
 
להגנתה של גדות, יוצא כתב הרכילות של ישראל היום ערן סוויסה, שטוען שההיטפלות לגדות היא מיותרת ושאין לה סיבה לפרסם פוסטים בנושאים בטחונים - מדיניים. "בדומה לאירועים בטחוניים ומבצעים צבאיים מהעבר, מתעורר שוב הדיון סביב גל גדות והתנהלותה. מצד אחד, אלה שטוענים צריכה לנצל את הכוח והמעמד שלה ולהביע תמיכה פומבית במדינה. מצד שני, גל היא כוכבת בינלאומית, שחתומה על הרבה חוזים, וכל התבטאות שלה בתקופה כה רגישה עשויה להיות עם הרבה מאוד השלכות על הקריירה ועל הכיס", כותב סוויסה.
"צריך גם להזכיר שמדובר בשחקנית שעושה לנו הרבה כבוד בעולם ובעצמה מבקרת בימים אלה בישראל. אין בכלל ספק שהיא מודאגת וכואבת את המצב. באופן אישי אני לא מבין את האובססיה והציפיה לתגובה ממנה. בלי לזלזל בה, התגובה שלה גם לא חשובה לי ולא מעניינת אותי כי גם במידה ותחליט להגיב זו תהיה תגובה מהונדסת ורגועה ומלבד כמה כותרות בארץ בעולם, לא תהיה לה השפעה ממשית. האם היא צריכה להגיב או שתגיב איך ומתי שבא לה אם בכלל, מה דעתכם?".
 
לפוסט הגיב יוסף חדאד, הצעיר ממוצא ערבי שהפך לכוכב רשת בעקבות מלחמת ההסברה שהוא מבצע לטובת ישראל, ואף עלה לכותרות בעקבות עימות עם גדעון לוי ברשת 13. חדאד כתב "מדהים בעיניי לקרוא את הפוסט הרך הזה. גל גדות גדלה כאן והמדינה צריכה אותה בטח ובטח שיש כל כך הרבה אנשים שמנצלים את מעמדם ברשתות החברתיות כדי לשקר ולהכפיש את מדינת ישראל. אף אחד לא מבקש ממנה לשקר כמו בלה חדיד נהפכו רק להציג את האמת ולעמוד לצד המדינה שלה. יש לה השפעה עצומה כמו לבלה חדיד רק שהיא יכלה להשתמש בזה כדי להפיץ את האמת! וראבק לא יזיק קצת פטריוטיות!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה