תרבות ופנאי

אנה זק חושפת את הטראומה: "הביטחון שלי ירד"

אחרי שהשיקה את השיר המדובר שלה שכתב אביב גפן, הזמרת הצעירה סיפרה לאיריס קול בראיון ל-103FM על העבודה המשותפת עם היוצר המוערך ועם הטראומה שהציפו הביקורות החותכות: "זה מלווה אותי בכל יום, אין לי מה להתייחס לאנשים שמנסים לפגוע בי" 
מערכת Ice |  3
אנה זק (צילום יוטיוב)

השיר החדש והמסקרן של אנה זק, "מה נשאר לי ממך", שנכתב על ידי אביב גפן, הפך לאחד המדוברים ביותר השבוע. בראיון עם איריס קול ל-103fm, היא סיפרה על הביקורות שחתכו אותה וגרמו לטראומה שלה שוב לצוף.

"אני כל כך מאושרת מהתוצאה", שיתפה זק בהתרגשות וסיפרה על הקשר שנרקם עם אביב גפן: "האמת שזה היה ממש מרגש. קיבלתי הודעה מאביב שיש לו שיר, שהוא מאוד ישמח שאני אשיר אותו. זה היה חד משמעית 'כן', ישר. האמת שפשוט אני נורא אוהבת את אביב, מעריכה אותו כאמן, אז לקבל הודעה כזו ממנו שהוא רוצה שאני אשיר שיר שלו זה משהו שמאוד ריגש אותי. מאוד התלהבתי מזה".
 


זק הוסיפה: "עברנו לשלב של האולפן, שמעתי את השיר ובכלל - נמסתי. אמרתי 'מה הסיכוי שזה קורה לי? איזה כבוד ענק'. זכיתי להכיר בן אדם כל כך מדהים. היה כל כך כייף לעבוד איתו. איך שנכנסתי לאולפן הוא נתן לי להרגיש בנוח. בן אדם מדהים, היה לי כייף לעבוד איתו". לאחר פרסום השיר, הודה גפן שהופתע מיכולותיה של הזמרת הצעירה. זק התייחסה לדבריו: "הוא באמת פרגן לי לאורך כל הדרך, תמך בי ויש בזה משהו - לפעמים לא יודעים את כל האמת, איך אני שרה ואיך אני בתוך האולפן. זה דברים שרק אני, המפיק והכותב יודעים. אנשים לפעמים מהר מאוד מחליטים לשפוט. אני רגילה לזה האמת. שופטים אותי עוד לפני שיודעים באמת".

בהמשך הסבירה: "היו אומרים לי שחושבים שאני לא באמת שרה, שאין לי קול יפה. זה מלווה אותי כל יום", אמרה, והביעה את דעתה בעניין הביקורות: "אני אגיד לך את האמת, אני לא חושבת שזה ייגמר. אני מנסה להתרכז בדברים הטובים. זו הייתה שנה מטורפת עבורי, ממש. לפני כמה שנים ממש לא הייתי ככה, כן היום יותר קל לי עם תגובות כאלה. אני מבינה שאין לי מה להתייחס ומה להתרגש, אני יודעת את האמת. אין לי מה להתייחס לאנשים שמנסים לפגוע בי או להוריד לי את הביטחון. בעמדה שאני נמצאת היום אני מבינה את זה - לפני שנים לא הייתי שם, זה הוריד לי את הביטחון ברמות". את הקריירה באור הזרקורים החלה זק כבר בגיל 13, אך להפתעת רבים מהילדות ידעה כי חלומה הגדול הוא להיות זמרת. "ידעתי שלשם זה הולך, זה משהו שמאוד דיבר אליי. ברגע הראשון שהרגשתי שאני יכולה להגשים את עצמי עשיתי את זה. זה משהו שהוא מרגש מאוד. אני מרגישה עדיין כל כך קטנטונת ומוזר לי שאני כבר בת 21". 
מה לגבי העתיד? "יש את הפסטיגל, אני מתרגשת ברמות. עוד מעט מתחילות החזרות. בימים אלה אני בשיא צילומים של סדרת נוער. תקופה לחוצה מאוד אבל מבורכת. אני מלאה בעשייה, כייף לי למרות שזה קשה ולחוץ. מחכה לי תקופה כייפית, אני מחכה לזה. יש לי המון מטרות בהמשך, המון דברים חדשים וחד משמעית בא לי לגעת בעולם הזה של חו"ל. היום אני מרגישה יותר ביטחון לעשות את זה. אני לוקחת הכול בצעדים קטנים, אני חושבת שדברים איכותיים לוקח להם זמן להגיע וזה בסדר, במיוחד בחו"ל שזה כבר עולמי. הרבה יותר קשה להצליח שם ולבלוט שם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ילדה מוכשרת
    עידו 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוגע לדירה יש מה לשפר .אבל עם המון אנרגיות
    סגור
  • 2.
    כל הזמן קשה לה בחיים.. מה נסגר?
    עוז 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם החיים שלנו לא מושלמים, תנשכי שפתיים ותמשיכי הלאה יא מפונקת.
    סגור
  • 1.
    אנה זק מהממת
    מאיה 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנה זק היא השראה! היא זמרת!!לא משנה מה אומרים היא זמרתתתת!!!
    סגור