תקשורת ומדיה

גיא לרר בחשיפה חדשה על מנכ"ל יוניליוור: "לא מחובר"

גיא לרר חשף פרטים חדשים על מנכ"ל יוניליוור ישראל שלא בא במגע עם אף אחד מהמשק הישראלי: "עד כמה יוניליוור ישראל מחוברת למה שקורה בישראל? תשאלו את המנכ״ל הטורקי של הסניף הישראלי, שלא מתגורר בארץ ולאחרונה גם לא ממש עונה לטלפונים"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר, איש התקשורת ומנחה התכנית "הצינור" ברשת 13, החל לפני מספר חודשים במלחמה מול אחת היבואניות הגדולות בישראל, יוניליוור, על כך שהיא דורשת מחירים מופקעים מהצרכנים.
היום (ראשון) לרר העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא חשף פרטים מעניינים הודות מנכ"ל יוניליוור: "עד כמה יוניליוור ישראל מחוברת למה שקורה בישראל? תשאלו את המנכ״ל הטורקי של הסניף הישראלי, שלא מתגורר בארץ ולאחרונה גם לא ממש עונה לטלפונים". אחד מהגולשים הגיב ללרר כי "לא עונה *לך* לטלפונים, כן? כאילו, די מבין אותו סך הכל". לרר לא נשאר חייב והגיב: "לא לא. הוא לא עונה לכמעט כל מי שבא אתו במגע במשק הישראלי".
 
כזכור, רק לפני מספר ימים טען לרר כי העלאות המחירים נבלמו הודות לרשתות השיווק שעמדו כחומה בצורה נגד הספקיות ויצרניות המזון הגדולות, ויצא נגד פרסומים סותרים: "המלחמה של הרשתות בספקים נמשכת בכל הכח. על פי בדיקה שלנו, ממוצעי המחירים של המוצרים העיקריים שהיו אמורים להתייקר לא זזו. פרסומים על עליות מחירים ביחס לשבועיים אחורה מבוססים על מבצעי חגים שהסתיימו. לא רלוונטיים לעניין. אם כבר, מתחילים לשמוע על ספקים שמספקים במחירים ישנים וזה מעודד".
יש לציין כי מנכ"ל יוניליוור, בשונה מטענות לרר, מתגורר בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיבה מעולה לחרם
    רוברט 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חרם על כל המוצרים של יונילוור, אפשר לקבל רשימה ?
    סגור