ויראלי

הכוכב ההוליוודי נחת בישראל: פרטי הביקור המפתיע נחשפים

הכוכב ההוליוודי הגדול סקוט איסטווד, בנו של השחקן המצליח קלינט איסטווד, הגיע השבוע לביקור קצר בישראל שעובר בשקט ומתחת לראדר. השחקן  ניצל את שהותו בארץ הקודש כדי לבקר במקום הקדוש לכל הדתות - בירושלים הבירה. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
סקוט איסטווד (צילום אינסטגרם)
הכוכב ההוליוודי הגדול סקוט איסטווד, בנו של השחקן המצליח קלינט איסטווד, הגיע השבוע לביקור קצר בישראל שעובר בשקט ומתחת לראדר. השחקן  ניצל את שהותו בארץ הקודש כדי לבקר במקום הקדוש לכל הדתות - בירושלים הבירה.
אתמול (שני)  הוא הגיע במפתיע לכותל המערבי לתפילה ולסיור באתרים השונים שבמנהרות הכותל המערבי. השחקן התרגש מהביקור, התעניין בהיסטוריה של המקום ואף הטמין פתק בין אבני הכותל כשתועד על ידי הקרן למורשת הכותל המערבי.
 
כידוע, איסטווד כיכב במספר סרטים אהובים מאוד על הישראלים בפרט ובעולם בכלל כגון: מהיר ועצבני 8״, ״שומר טינה״, ״יחידת המתאבדים״ ״ואהבה למרחקים ארוכים״. איסטווד, שנולד בקליפורניה לאביו קלינט ולאמו הדיילת ג'קלין ריבס, שניהלו רומן בעת שאביו היה במערכת יחסים עם השחקנית הנשואה סונדרה לוק. 
איסטווד נבחן בתחילת דרכו לסרטים תחת השם של אמו, על מנת להימנע מלהיקשר לשם אביו ולהצליח בכוחות עצמו. למרות זאת הוא ביצע תפקידים קטנים בסרטים "גיבורי הדגל" (2006), "גראן טורינו" (2008) ו-"אינוויקטוס" (2009) אשר בוימו על ידי אביו.
בשנת 2011 שיחק בסרט "תיכנס לשום מקום" בתפקיד ראשי ראשון לצד שרה פקסטון. בשנת 2014 שיחק תפקיד משני בסרט המלחמה "זעם" לצדו של בראד פיט. בשנת 2015 כיכב בקליפ לשיר "Wildest Dreams" של הזמרת טיילור סוויפט. באותה שנה כיכב כאמור בסרט "אהבה למרחקים ארוכים" אשר היה עיבוד לספרו של ניקולס ספארקס.

סקוט איסטווד בכותל (הקרן למורשת הכותל המערבי)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש מפתיע
    בילו 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור