קריירה ולימודים

רוקדים עם כוכבים בליהוק מטורף: מי הזמר האהוב שיככב בתוכנית?

רגע אחרי שנודע כי גם הזמרת נרקיס לוהקה לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, עוד זמר אהוב לוהק לתוכנית - לי בירן
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
אחרי שנודע כי דורון בן דוד שמגלם את דמותו של סטיב בלהיט 'פאודה' בנטפליקס ייקח חלק בעונה, ויחד איתו גם יסמין לוקץ', אשת העסקים וכוכבת 'הכרישים' ישתתפו בעונה הקרובה, אמש (חמישי) נודע כי הזמר האהוב, לי בירן, לוהק גם הוא לתוכנית. 
התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12, אבל בינתיים, בנוסך לבן דוד, לוקאץ' ובירן, גם הזמרת נרקיס לוהקה לעונה הקרובה והדבר מצריך שינוי שטרם קרה. בשל היותה דתייה, היא תהיה האישה הראשונה שתרקוד עם אישה.
 
שמות שעברו אודישנים עד כה היו של אדל בספלוב, חני נחמיאס, מורן אטיאס שלקחו חלק באודישנים לריאליטי האהוב "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. בינתיים הרשימה אמורה להסגר בתקופה הקרובה עם הליהוקים האחרונים.
 
מדובר בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים. 
כזכור, בספלוב קטפה לאחרונה קמפיין שמן במיוחד אחרי שנבחרה לעצב ולפרסם  מותג בגדי ילדים שיימכר בבלעדיות בטרמינל איקס, רשת האופנה שנמצאת בבעלותו של איש העסקים והבעלים של קבוצת פוקס, הראל ויזל, בו תכניס לכיסה מעל מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה