קריירה ולימודים

כאן לומדים: תאגיד השידור הישראלי פותח בית ספר לתקשורת

מחזור הלימודים הראשון צפוי להיות מצומצם ולהוות "פיילוט" לקראת הרחבה אפשרית של התוכנית; בראש בית הספר יעמוד איש הרדיו והטלוויזיה עומר בן רובי
מערכת ice | 
כאן (צילום פלאש)
תאגיד השידור הישראלי החל בהקמת בית ספר למקצועות התקשורת. התהליך שאותו החל להוביל מנכ"ל התאגיד, גולן יוכפז, בחודשים האחרונים זכה לברכת הדרך של יו"ר מועצת תאגיד השידור, גיל עומר וחברי המועצה כולם. 
הקורס ייתן כלים, בין היתר, בתחומי התחקיר, הכתבות, הדיגיטל והרדיו, ויספק טעימה לכלל פעילות התאגיד. השתתפות בקורס תקנה יתרון בקבלה לעבודה במקצועות העיתונאים של תאגיד השידור בעתיד. 
 
מחזור הלימודים הראשון צפוי להיות מצומצם יחסית, ולהוות מעין "פיילוט" לקראת הרחבה אפשרית של התוכנית. בימים אלו מתגבשת תוכנית הלימודים ויופץ "קול קורא" רשמי בעניין. בראש בית הספר יעמוד איש הרדיו והטלוויזיה של "כאן", מנהלה לשעבר של כאן רשת ב', עומר בן רובי, שהוביל בעבר את קורסי הכתבים של גלי צה"ל. 
עומר בן רובי, כאן: "השידור הציבורי הוא המקום החשוב ביותר והמתאים ביותר להכשרה מעשית של דור העתיד בתקשורת - בזכות היותו משוחרר מאינטרסים של בעלי ההון והשוק הפרטי. שכרנו יהיה בהגדלת המגוון האנושי שמרכיב את מפת התקשורת הישראלית בכלל והשידור הציבורי בפרט. כמי שהיה בצוות ההקמה של תאגיד השידור הישראלי - עבורי זו סגירת מעגל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה