מדדים ומחקרים

פרס המכון למחקרי ביטחון לאומי הוענק לראשונה לאנשים הבאים

לראשונה בתולדות המכון למחקרי ביטחון לאומי, הוענק פרס המכון השנתי כהוקרה והערכה מקצועית ומוסדית לתרומה ייחודית של אישיות או ארגון לביטחון הלאומי של מדינת ישראל לפורום דבורה וד"ר אייל חולתא
מערכת ice | 
פרס מכון חולתא (צילום יונה יונה צלמים)
פרס המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS הוענק זו השנה הראשונה לפורום דבורה וד"ר אייל חולתא. לראשונה בתולדות המכון למחקרי ביטחון לאומי, הוענק פרס המכון השנתי כהוקרה והערכה מקצועית ומוסדית לתרומה ייחודית של אישיות או ארגון לביטחון הלאומי של מדינת ישראל. הפרס הוענק היום (רביעי) במסגרת הכנס השנתי הבין לאומי של המכון.
אל"ם (במיל) מאיה הלר, יו"ר הועד המנהל של פורום דבורה: "אנו מודות על ההערכה וההוקרה לפועלו של הפורום, וההכרה בעשייתו הרבה, בחשיבות תחומי עיסוקיו ועל המסר הברור מהבחירה בפורום. חזונו של הפרום ומטרותיו רלוונטיים כיום, יותר מתמיד. הפרס הוא בזכות עשייה מקצועית, משמעותית ויום-יומית של כל חברות פורום דבורה, בנושאי ביטחון לאומי ומדיניות החוץ של מדינת ישראל".
 
 ראש המל"ל לשעבר ד"ר אייל חולתא: "אני מודה מאד למכון למחקרי ביטחון לאומי על הזכות לקבל את הפרס. תודה לאנשי המכון היום ובעבר ובראשם לפרופ' טרכטנברג ולאלוף במיל' היימן על העבודה המשותפת איתי ועם המל"ל לאורך שנים. אלו ימים קריטיים לבטחון הלאומי של ישראל, ואני קורא גם מעל הבמה הזו למצוא את הדרך להידברות אמיתית שתוביל לפתרונות הולמים ובהקדם. עלינו לחזור לעסוק בבעיות הבטחון הלאומי, שהכנס הזה עסק בהן היום."
כאמור, החל מהשנה יוענק פרס המכון למחקרי ביטחון לאומי במהלך הכנס השנתי הבינלאומי, לאחר שהמועמדים לפרס מוצגים בפני ועדה מכונית בראשות ראש המכון, מנהל המכון וחברי ועדה נוספים, וזו דנה בכובד ראש בתרומתם של המועמדים וממליצה על זוכי הפרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה