מינויים

אבן קיסר מודיעה: זה המנכ"ל שרושם קאמבק וחוזר להוביל את החברה

יוסף שירן מסר: "אני שמח לחזור לשורותיה של אבן קיסר. אבן קיסר ניצבת כיום בפני אתגרים רבים, אך אני מאמין כי לחברה קיימים נכסים משמעותיים ופוטנציאל רב, אשר מועצמים על ידי דירקטוריון תומך ובסיס עובדים נאמן"
מערכת ice |  2
יוס שירן (צילום פייסבוק)
חברת אבן קיסר, הנסחרת בנאסד"ק, והינה חברה מובילה בפיתוח וייצור של משטחי עבודה איכותיים, דיווחה היום (חמישי) כי יוסף (יוס) שירן מונה למנכ"ל החברה. שירן, ששימש בעבר כמנכ"ל אבן קיסר בין השנים 2009-2016, יכנס לתפקידו בתאריך ה-16 במרץ, 2023. יובל דגים, המנכ"ל הנוכחי, יסיים את תפקידו ויסייע בהבטחת ההמשכיות העסקית של החברה ובכניסתו החלקה לתפקיד של שירן.
יוסף שירן הוא בעל ניסיון של מעלה מ-25 שנה כמנכ"ל, הן בחברות פרטיות והן בחברות ציבוריות. יוסף כיהן כאמור כמנכ"ל אבן קיסר מינואר 2009 ועד אוגוסט 2016. טרם מינויו הנוכחי שימש כמייסד משותף ומנכ"ל SENSEQ מספטמבר 2016, מייסד ומנכ"ל Elight מינואר 2020 ומייסד משותף ויו"ר דירקטוריון Inflow מינואר 2021. לפני כהונתו הראשונית כמנכ"ל אבן קיסר, שימש יוסף כמנכ"ל ודירקטור בתפרון (סימול: TFR) זאת מינואר 2001 עד אוגוסט 2008, ולפני כן כיהן כמנכ"ל טכנופלסט תעשיות מפברואר 1995 ועד דצמבר 2000. לשירן יש תואר B.Sc. בהנדסת תעשייה מאוניברסיטת בן-גוריון, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.
 
יוסף שירן מסר: "אני שמח לחזור לשורותיה של אבן קיסר. אבן קיסר ניצבת כיום בפני אתגרים רבים, אך אני מאמין כי לחברה קיימים נכסים משמעותיים ופוטנציאל רב, אשר מועצמים על ידי דירקטוריון תומך ובסיס עובדים נאמן. אני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם יובל דגים להבטחת מעבר חלק, ולחדש את שיתוף הפעולה שלי עם עובדי החברה המוכשרים וזאת על מנת לנצל את ההזדמנויות העומדות בפנינו, כאשר אנו פועלים יחד לחיזוק מעמדה של החברה כמובילה בתעשייה וליצירת ערך עבור בעלי מניותיה".
ד"ר אריאל הלפרין, יו"ר דירקטוריון אבן קיסר, מסר: "אנו נרגשים לקבל אלינו בחזרה את יוס כמנכ"ל החברה, שהיכרותו עם החברה והישגיו מהווים יתרון וערך מוסף בתהליך מיצובה מחדש של אבן קיסר כמובילה בתחומה. בארבע וחצי השנים האחרונות, הדירקטוריון תמך ביובל כשהוביל את החברה בכמה משנותיה המאתגרות ביותר, תוך ביצוע מקצועי של האסטרטגיה העסקית שלה. אבן קיסר, עובדיה, בעלי מניותיה ולקוחותיה, חבים ליובל על מנהיגותו בשנים אלו".
יובל דגים מסר: "היה לי לכבוד לשמש כמנכ"ל אבן קיסר בארבע וחצי השנים האחרונות. במהלך כהונתי, עמדה החברה בפני אבני דרך משמעותיות אשר כללו את ביסוסה כחברה גלובאלית בעלת קווי מוצר נוספים, כמו גם מכשולים רבים שהיה עליה להתמודד עימם. אני מברך את יוס על חזרתו ומשוכנע כי יוביל וינווט בהצלחה את אבן קיסר בהמשך דרכה העסקית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל הקברן
    אחד שמכיר 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יובל דגים כמעט וקבר את אבן קיסר. מנכ"ל גרוע ואישיות נוראית
    סגור
  • אבן קיסר
    אבן קיסר 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי ומי שקבר את החברה זה היה יובל יש הרבה יותר מזה
    סגור