תקשורת ומדיה

אווירת אירוויזיון? דנה אינטרנשיונל כובשת את תחנות הרדיו

להיטים חדשים כבשו בסערה את צמרת תחנות הרדיו; אודיה שהוציאה הבוקר סינגל מחזיקה כבר שניים בעשירייה; וחמש נשים כובשות את המצעד הבינלאומי
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום אינסטגרם)
אולי זה אווירת האירוויזיון ששרתה עלינו, או שזה הקסם הבלתי נגמר של הדיווה. בכל מקרה, דנה אינטרנשיונל כבשה את תחנות הרדיו עם הלהיט החדש "לה קוקרצ'ה", שהוא השיר שהושמע הכי הרבה ברדיו בשבוע שחלף. 
186 פעמים הוא הושמע, פער של יותר מ-70 השמעות מהמקום השני, "אלי את לי פריז". אבל לשיר של שי המבר זה גם הישג לא מבוטל, לעקוף הרבה להיטים כמו "ROSES" של תמיר גרינברג שהושמע 111 פעמים.
במקום החמישי הוא עדן חסון עם השיר "שוב" שהושמע 109 פעמים, וסוגר את החמישייה הוא איתי לוי עם "חצי בן אדם" שהושמע 107 פעמים. במקום השישי "אני פה" ששרים יחד אושר כהן ואודיה, לאחר מכן "אין אותנו יותר" של אבי אבורומי ומור; "רציתי שתעוף" של אלה-לי להב; "כשהלב הוא חופשי" של גלי עטרי; "בלילות" של אודיה עם עופר ניסים.
 
בחמישיית האמנים המושמעים ביותר אותם שמות חוץ מעדן בן זקן שחזרה אליה על חשבון איתי לוי. אייל גולן עדיין במקום הראשון, אחריו שרית חדד, אחריה עדן בן זקן, רביעי עדן חסון, וחמישי הוא עומר אדם.
בשירים הלועזיים, באופן לא מפתיע מיילי סיירוס עדיין ראשונה עם "FLOWERS", שנייה היא סלנה גומז עם "CALM DOWN" ששרה עם rema; שלישית היא SZA עם "KILL BILL"; רביעית היא מייגן טריינור עם "MADE YOU LOOK"; חמישי היא רוסליה הקטאלונית עם השיר שלה באנגלית "LLYLM".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה