בארץ

כנסת ישראל תחת מצור: כל הכניסות למשכן חסומות

לראשונה בתולדות המדינה ארבע הכניסות לכנסת חסומות על ידי מפגינים. אחים לנשק חוסמים את הכניסה לכנסת מכיוון רחוב רופין, מכת"זית הופעלה כדי לשמור על הסדר. המשטרה מזהירה: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר מחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת סדר הציבורי באופן בוטה ותפעל בכלים שברשותה נגד פורעי חוק וסדר באשר הם"
מערכת ice | 
הכניסות לכנסת חסומות (צילום Magma Images, פלאש 90/ חיים גולדברג)
בושה וחרפה. המוחים נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט הטילו מצור על כנסת ישראל. לראשונה בתולדות המדינה ארבע הכניסות לכנסת חסומות הבוקר (שני) על ידי מפגינים. אחים לנשק חוסמים את הכניסה לכנסת מכיוון רחוב רופין, מכת"זית הופעלה כדי לשמור על הסדר.
במקביל, פעילי מחאת הסטודנטים והסטודנטיות הצטרפו גם למפגינים החוסמים את רחוב רוטשילד בדרך לכנסת, בסמוך לאנדרטת חטיבת הראל. מכתזית נמצאת במקום כדי לנסות לשמור על הסדר.
 
המשטרה הודיעה כי היא ממשיכה לפעול גם בדקות אלו בירושלים לפיזור והדיפת מפרי סדר החוסמים הבוקר צירי תנועה בניגוד לחוק, כשחלקם קשרו את עצמם אחד לשני במספר מוקדים בצירים הסמוכים לכנסת וברחוב המייסדים. 
עוד נמסר: "לאחר שמפרי הסדר לא נשמעו פעם אחר פעם להוראות השוטרים להתפזר ולהפסיק את ההתפרעות והפרת הסדר, החל שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ופינויים בכוח. משטרת ישראל תמשיך לאפשר מחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת סדר הציבורי באופן בוטה ותפעל בכלים שברשותה נגד פורעי חוק וסדר באשר הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה