מדדים ומחקרים

אושר כהן משאיר אבק לכל המתחרים | דירוג תחנות הרדיו

אושר כהן והשיר 'אהבה' זינקו לפסגת דירוג השירים המושמעים ביותר בשבוע החולף והשאיר אבק לכולם עם 172 השמעות, ליאור נרקיס נושף בעורפו ו'ילד מטריה' ירד למקום החמישי. דואה ליפה הדיחה את הביטלס מהפסגה הבינלאומית, והקרב על התואר 'הסגן של אייל גולן' מתלהט
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
דירוג תחנות הרדיו סיפק השבוע מהפך אדיר בזירה הישראלית, כאשר עכשיו זה רשמי - יש כוכב עולה חדש בזמר הים תיכוני, כאשר אושר כהן והשיר 'אהבה' רשמו זינוק מהמקום הרביעי בטבלת השירים המושמעים ביותר בשבוע החולף של תחנות הרדיו בדרך לפסגה עם לא פחות מ-172 השמעות ברדיו השבוע, 46 השמעות יותר מאשר למקום השני, 'הוויסקי והיין' של ליאור נרקיס, ששמר על המקום השני עם 136 השמעות. במקום השלישי 'לאהוב אותך כל יום' של עדן חסון עם דולי ופן, שעלה מהמקום החמישי עם 112 השמעות, בעוד במקום הרביעי 'EVERYTHING' של נטע ברזילי, שירדה מהמקום השלישי עם 109 השמעות, כאשר במקום החמישי, 'ילד מטריה' של עטרה אוריה, שירדה מהפסגה ורשמה 101 השמעות, יש לציין, מדובר בירידה של 10 השמעות בלבד ברמה השבועית.
בגזרת השירים הבינלאומיים, 'VAMPIRE' של אוליביה רודריגו שומר על הפסגה עם 57 השמעות, בעוד 'RUSH' של טרוי סיוון היהודי-אוסטרלי מזנק מהמקום ה-13 למקום השני עם 50 השמעות, כאשר 'DANCE THE NIGHT' של דואה ליפה זינק מהמקום העשירי למקום השלישי עם 38 השמעות. בנוסף, פרט לנציגות היהודית של טרוי סיוון, ישנה גם נציגות ישראלית בחמישייה הראשונה, כאשר 'JUST A FRIEND' של GADEE תפס את המקום הרביעי עם 24 השמעות (כניסה חדשה לטופ 20), עם מספר השמעות זהה לזה של 'PADAM PADAM' של קיילי מינוג, שירדה מהמקום השני לחמישי.
מבחינת האמנים הישראלים, אייל גולן שמר על הפסגה עם 527 השמעות ופער גדול מהמקום השני, בו נמצא עומר אדם עם 395 השמעות. את המקום השלישי תפס עדן חסון, שזינק מהמקום החמישי עם 369 השמעות, בעוד אחריו משה פרץ עם 361 השמעות במקום הרביעי, כאשר את המקום החמישי תפסה שרית חדד, שירדה מהמקום השלישי ורשמה 346 השמעות ברדיו השבוע.


בגזרת האמנים הבינלאומיים, דואה ליפה בפסגה עם 116 השמעות ועלייה מרשימה מהמקום החמישי לראשון, כאשר במקום השני מדונה, שזינקה מהמקום ה-14 עם 107 השמעות. הביטלס במקום השלישי בלבד לאחר שאיבדו את הפסגה למרות 105 השמעות, דייוויד גטה עלה מהמקום השישי לרביעי עם 103 השמעות ואד שירן ירד מהמקום השלישי לחמישי עם 95 השמעות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה