בארץ

"אסון במדבר יהודה": האיום החדש על תושבי גוש עציון

שר הביטחון יואב גלנט סייר עם ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן בשמורה ההסכמית בגוש עציון. על הפרק: התקדמות הבנייה של הרשות הפלסטינית באזור ושמירה על הסכם אוסלו. יו"ר מועצת יש"ע: "הרשות הפלסטינית מצפצפת על כל ההסכמים". בכיר הליכוד: "הפעולות מכתרות את גוש עציון ומנוגדות לכל ההסכמים"
מערכת ice | 
נאמן וגלנט בסיור בשמורה בגוש עציון (צילום אריק מרמור/ מועצת גוש עציון)
שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (שלישי) יחד עם ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן לביקור עבודה בשמורה ההסכמית בגוש עציון. במהלך הסיור סקר ראש המועצה שלמה נאמן את התקדמות הבנייה של הרשות הפלסטינית באזור, הסביר לשר את הפגיעה במדבר יהודה והסכנה הביטחונית של הקמת עיר כזאת שיוצרת מובלעת לישובי מזרח הגוש.
ראש המועצה ביקש מהשר גלנט שיקדם באופן מיידי את עצירת הבנייה ושמירה על הסכם אוסלו שלא מאפשר בנייה בשמורה ההסכמית. במהלך הסיור התקיימה ישיבת עם השר בלשכת ראש המועצה הממוקמת בתוך השמורה. שר הביטחון, יואב גלנט התייחס לדבריו: "מתבצעות פעולת בנייה שהיעד שלהן לכתר את גוש עציון וההתיישבות היהודית בהר חברון ממזרח. הפעולה מנוגדת לכל ההסכמים שנעשו בעבר".
 
לבסוף, בירך גלנט את ראש המועצה שלמה נאמן ואת חברי המועצה והערנות שלהם בנושא. ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן הוסיף: "הרשות הפלסטינית מצפצפת על כל ההסכמים, אנו קוראים לממשלת ישראל להתערב ולבלום את הקמת העיר החדשה שמסכנת את גוש עציון ואת מדינת ישראל".

"קוראים לממשלת ישראל להתערב". גלנט ונאמן במהלך ביקורו בשמורה ההסכמית (צילום: אריק מרמור/ מועצת גוש עציון)

על הפרק: התקדמות הבנייה של הרשות הפלסטינית באזור. השר גלנט וראש המועצה נאמן (צילום: אריק מרמור/ מועצת גוש עציון)
"אנחנו מודים לשר הביטחון יואב גלנט שהגיע לצפות במו עיניו באסון שמתרחש במדבר יהודה ואנו מתריעים עליו", המשיך נאמן. "השר גלנט ואנשי משרד הביטחון הגיעו למקום ואנו מצפים לפתרון שימנע הקמת עיר ערבית חדשה בשמורת טבע ותיצור ניתוק גוש עציון מים המלח, כפי שזוממת הרשות הפלסטינית תוך הפרה בוטה של ההסכמים עם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה