השוק

סולאיר אנרגיות מוכרת פרויקט באיטליה בשווי כ-32 מיליון אירו

סולאיר מדווחת על מכירת פרויקט "גרבינה" שבמחוז פוליה, איטליה לחברה גלובאלית בתחום האנרגיות המתחדשות. הפרויקט בהספק כולל של כ-140 מגה-וואט ימכר בתמורה של כ-230,000 אירו עבור מגה-וואט ובסך כולל של כ-32.3 מיליון אירו. חלקה של סולאיר בעסקה מסתכם ב-27.1 מיליון אירו

מערכת ice | 
אלון שגב; פאולה וילין שגב (צילום אורי יואלס)
סולאיר אנרגיות מתחדשות הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם מכירה של פרויקט "גרבינה" הנמצא באיטליה ובבעלותה בשרשור של המוכרת לחברה גלובאלית בתחום האנרגיות  המתחדשות.
במסגרת הסכם המכירה המפורט, נקבע כי הקונה תרכוש מהמוכרת את פרויקט "גרבינה" שהינו פרויקט פוטו-וולטאי בעל הספק כולל של כ-140 מגה-וואט DC הנמצא במחוז פוליה, איטליה. סך  התמורה עבור הפרויקט מורכב מסך של 230,000 אירו עבור מגה- וואט, עם התאמות לתמורה האמורה כקבוע בהסכם, כאשר ההספק למכירה המדויק ייקבע בהתאם לאישור הרגולטורי הסופי. 
 
בהתאם להערכת החברה, סך התמורה הכוללת עבור המכירה יסתכם בכ- 323 מיליון אירו, כאשר  חלקה היחסי של החברה יסתכם בסך של כ-27.1 מיליון אירו כתוצאה מקדימות החברה בהחזר  הלוואות בעלים שניתנו על ידה לרה סולאר. בהתאם לכך, החברה מעריכה כי חלקה ברווח נטו  לאחר מיסים, יסתכם בכ-20.3 מיליון אירו והתזרים הפנוי של החברה מהמכירה האמורה יעמוד  על סך זהה של כ-20.3 מיליון אירו. כמו כן, המוכרת תהא זכאית לדרוש תשלום בגובה של 70% ממחיר המכירה הסופי שיקבע עם קבלת אישור סביבתי, בכפוף להעמדת ערבות בנקאית באותו  הסכום, אותה יהיה זכאי הרוכש לממש ככל שהפרויקט לא יגיע למצב של מוכנות להקמה (RTB) עד למועד השלמת התנאים המתלים כהגדרתו להלן.  
מנכ"ל סולאיר, אלון שגב מסר: "זהו הסכם מכירה המשקף תמורה גבוהה ותזרים משמעותי אשר משלים את דיווחי החברה הקודמים ומהווה אינדיקציה נוספת ליתרונות החברה והתנהלותה כחברה יזמית בתחום ומומחיותה באיתור והשבחת  פרויקטים של אנרגיה מתחדשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה