תקשורת ומדיה
סמנכ"לית השירות של פרטנר הודיעה על עזיבת החברה
גלית שקאלו אופנברג המכהנת למעלה משנתיים כסמנכ"לית השירות בקבוצת פרטנר הודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה, מאז נכנסה לתפקידה, הביאה גלית לצמצום של 70% בהיקף התלונות, חיזוק נאמנות הלקוח, שימור לקוחות והכנסת המכר כפתרון ללקוח
גלית שקאלו אופנברג, המכהנת מזה למעלה משנתיים כסמנכ"לית השירות בקבוצת פרטנר, הודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה.
מאז נכנסה לתפקידה בפרטנר, הביאה גלית את חטיבת השירות להישגים משמעותיים עם צמצום של כ-70% בהיקף התלונות, חיזוק נאמנות לקוח, שימור לקוחות והכנסת המכר כפתרון ללקוח וכחלק אינטגרלי מחטיבת השירות.
קודם לתפקידה בפרטנר שימשה גלית כמנהלת השירות בחברת סלקום במשך כ-8 שנים.
קודם לתפקידה בפרטנר שימשה גלית כמנהלת השירות בחברת סלקום במשך כ-8 שנים.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "גלית מנהלת עם המון אנרגיות ודוחפת לשינוי ולשיפור מתמיד וכך הקפיצה את שירות הלקוחות שלנו לרמה הגבוהה שבה אנו נמצאים. אני מודה לגלית על העשייה הגדולה ומאחל לה הצלחה בהמשך הדרך".
עוד ב-
חברת פרטנר תקשורת בע"מ היא קבוצת תקשורת המפעילה רשת סלולרית בישראל תחת המותג "Partner 5G" (נודעה עד תחילת 2016 כחלק מהמותג הרב לאומי אורנג') ותחת המותג "012mobile" לכ-3 מיליון לקוחות[2]. כמו כן, מספקת שירותי טלפוניה מקומית ובינלאומית, שירותי אינטרנט בתשתית סיבים אופטיים, שירותי טלוויזיה, פתרונות תקשורת לעסקים וציוד קצה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.פרטנרמידו 11/2023/19הגב לתגובה זו0 0חברה על הפנים וגם רמאיםסגור
-
6.בית שמשקרן 11/2023/18הגב לתגובה זו0 0בית שמש 31סגור
-
5.מה אנחנו אמורים לעשות עם זה? (ל"ת)לקוח 11/2023/18הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.גבאי הורס את פרטנרכמו כל דבר אחר שהרס (ל"ת)גילי 11/2023/18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.הקליטה של פרטנר בדרום על הפנים (ל"ת)אסף 11/2023/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.טוביוהנה 11/2023/17הגב לתגובה זו0 0איזה שימור לקוחות??? החברה גובה מחירי שירות גבוה . אני עזבתי אותה.סגור
-
1.wow wow wowwow 11/2023/16הגב לתגובה זו2 0מה נעשה עכשיוסגור



