תקשורת ומדיה

התמונה שהעולם צריך להכיר: כך חמאס עושה שימוש בחפים מפשע

הטקטיקה של מחבלי חמאס נחשפת: שני מחבלים של ארגון הטרור תועדו על ידי חיילי צה"ל כשהם מוקפים בילדים. התמונה, ממחישה בבירור את הפחדנות ואת האופן שבו עושים מחבלי חמאס שימוש בילדים ואזרחים חפים מפשע
מערכת ice | 
אספקת המים לרשות הפלסטינית ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב)
חיילים הפועלים ברצועה, תיעדו כיצד מחבלי החמאס נטעמים בין ילדים חפים מפשע על מנת שכוחות צה"ל לא יפגעו בהם. התמונה ממחישה בבירור את העמדה שישראל מנסה לשקף לכל העולם על כך שאנשי החמאס רואים באזרחי הרצועה לא יותר ממגן אנושי עבורם.
התמונה פורסמה בחדשות 12 והיא הגיעה לידם דרך גורם צבאי ואין ספק שהיא משקפת את פחדנות המחבלים של חמאס ואת הקושי בפגיעה במחבלים. כמו כן, היא התפרסמה בזמן שצה"ל מרחיב את התמרון הקרקעי.
דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, הודיע כי צה"ל מרחיב את הפעילות ההתקפית בשטח רצועת עזה. לפי הודעת דובר צה"ל, ביממה האחרונה יצאו כוחות אוגדה 36 למתקפה במרחב זייתון וכוחות אוגדה 162 למתקפה במרחב ג'באליה. במהלך הפעילויות נתקלו כוחותינו במחבלים רבים.
 
עוד נמסר כי פיקוד הדרום ממשיך בהרחבת הפעילות ההתקפית לשכונות נוספות במרחב רצועת עזה ופשט על מרחבי זייתון וג׳באליה במטרה לפגוע במחבלים ובתשתיות הטרור של חמאס.
כוחות אוגדה 36 פועלים להכרעת גדוד 'זייתון' של החמאס, אחד הגדודים המרכזיים של ארגון הטרור שפועל בשכונת זייתון שבעיר עזה. במקביל לפעילות בשכונה, פועלים כוחות האוגדה לטיהור השכונות שבפאתי זייתון, ביניהן שכונת שיח' עג'לין ורימאל, מטהרים אותן ממחבלים ופוגעים בתשתיות טרור.
במקביל, כוחות אוגדה 162 פועלים בפאתי ג'באליה: "במרחב ג'באליה ממוקם מרכז הפיקוד והשליטה של חטיבת צפון רצועת עזה ואחד ממעוזי הטרור המשמעותיים ביותר במרחב צפון רצועת עזה, ובו נמצאים ארבעה גדודי חמאס", הסבירו בצה"ל. במהלך הקרבות חוסלו מחבלים והכוחות פגעו בתשתיות טרור, חלקן מתחת לקרקע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה