תקשורת ומדיה

טרגדיה: מעריצה מתה בפתיחת סבב ההופעות של רובי וויליאמס

אישה בשנות ה-70 לחייה מתה, לאחר שנפלה במדרגות בהופעה של רובי וויליאמס באוסטרליה

מערכת ice | 
רובי וויליאמס (צילום אינסטגרם)
לאחר שבשבוע שעבר במהלך הופעה של טיילור סוויפט בברזיל מתה מדום לב מפתיע, מעריצה שעמדה בשורה הראשונה - אנה קלרה בנווידס מצ'דו. כעת נודע כי  גם בהופעה של הזמר רובי ווילאמס שנערכה בחמישי שעבר, מתה מעריצה בת 70. 
הטרגדיה קרתה בהופעת הפתיחה של סבבה ההופעות של הזמר  באצטדיון אליאנץ, בסידני אוסטרליה. לקראת סוף ההופעה, המעריצה עלתה במדרגות בדרכה לצאת לרכבה בדרך הביתה ונפלה מהמפלס העליון של האצטדיון. רופא מקצועי ששהה במקום טיפל בה והזעיק אמבולנס. 
האישה פונתה לבית החולים סנט וינסנט שם הודיעו אנשי הצוות כי היא מתה מפגיעות ראש. נכון לעכשיו, טרם התקבלה תגובה רשמית מטעמו של רובי וויליאמס או מאנשיו, אולם נציג של חברת Venues NSW, החברה המפעילה את האצטדיון (ואתרי ספורט נוספים במדינת המחוז ניו סאות' וויילס), אישר את הידיעה, הביע את תנחומיו למשפחת המנוחה ואמר כי חברתו משתפת פעולה עם המשטרה במהלך החקירה.
בחודש ספטמבר האחרון שיחרר הזמר רובי וויליאמס את אלבום הסולו ה-13 שלו "XXV", לציון 25 שנות קריירת סולו. האלבום כולל גרסאות חדשות ללהיטים שלו לאורך השנים שהופקו במיוחד עם מטרופול אורקסט, תזמורת ענקית מהולנד שפעילה עשרות שנים ונחשבת לאחת המצליחות בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה