ויראלי

סקאזי ברגע מצמרר: תקלט מול תמונות הנרצחים והחטופים במסיבה ברעים

הדיג'יי סקאזי תקלט מול תמונות החטופים והנרצחים במסיבת "הנובה" בשטח שבסמוך לקיבוץ רעים: " לא הבנתי עד כמה מטלטל זה יהיה. הפרצופים של חטופי הנובה והנרצחים באותו מקום שמוזיקה הפסיקה והמלחמה התחילה. לחצתי פליי והרגשות שלי התחילו להשתולל"
מערכת ice |  1
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-54, זאת אחרי הטבח המחריד שאירע בעוטף עזה, בו נרצחו למעלה מ-1,400 אנשים. חלק גדול מאוד מהטבח המזעזע של מרצחי החמאס התרחש באזור רעים, שם התקיימה מסיבת ה"נובה", בה נרצחו ונשחטו באכזריות מאות מבלים שהגיעו בסך הכל לחגוג את החיים, בעוד מאות נוספים נפצעו בזוועה הגדולה שהתחוללה שם.
הדיג'יי סקאזי, אשר סוויסה, העלה אתמול פוסט מרגש במיוחד לחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא חשף את המיזם המצמרר בו השתתף, במסגרתו נתלו מאות תמונות של הנרצחים בשטח המסיבה, וסקאזי עלה על עמדת הדיג'יי וניגן מולם. אל הפוסט שהעלה סקאזי לחשבון הפייסבוק שלו הוא צירף תמונות מהאירוע המצמרר וכתב: "אין לי כותרת לזה".
 
בהמשך העלה סקאזי פוסט נוסף, לחשבון האינסטגרם שלו, בו צירף סרטון קצר מהאירוע וכתב: "שבן זלץ התקשר אליי וסיפר לי על הרעיון שלו לא הבנתי עד כמה מטלטל זה יהיה. הפרצופים של חטופי הנובה והנרצחים באותו מקום שמוזיקה הפסיקה והמלחמה התחילה. לחצתי פליי והרגשות שלי התחילו להשתולל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקאזי לא קשור
    מיכא 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום קשר בין סקאזי לנובה, כתבת יח''צ עלובה
    סגור