תקשורת ומדיה

שמחה רוטמן בהצהרה מפתיעה: "הרפורמה המשפטית לא תחזור"

עם פרוץ המלחמה ברצועת עזה ירדה נושא הרפורמה המשפטית מסדר היום, יו"ר ועדת חוקה ומשפט ח"כ שמחה רוטמן התייחס לנושא בראיון לדוד בן בסט בתוכנית "הנבחרים" ברדיוס 100FM והצהיר: "הרפורמה הזאת לא תחזור"
מערכת ice |  1
שמחה רוטמן בוועדת החוקה (צילום יונתן זינדל פלאש90)
עם פרוץ המלחמה ברצועת עזה ב-7.10 נושא הרפורמה המשפטית אותה ניסתה הממשלה לקדם ירדה מסדר היום, יו"ר ועדת חוקה ומשפט חבר כנסת שמחה רוטמן שהיה מיוזמיה של הרפורמה הודיע היום בראיון לדוד בן בסט בתוכנית "הנבחרים" ברדיוס 100FM כי הרפורמה הנוכחית מתה.
"אני יודע שהרפורמה הזו לא תחזור" פתח רוטמן את דבריו והוסיף: "אם יעבור משהו ואני מקווה שכן זה יהיה גם בהסכמה רחבה וגם בקונצנזוס ואני מקווה שכל הפוליטיקאים, גם של הצד השני יבינו ויקשיבו לווייב ולקולות של הציבור שרוצה פוליטיקה אחרת, אם אתה רוצה יכול להגיד שאני שמחה רוטמן חדש".
כזכור עוד לפני המלחמה ניסו ראשי הקואליציה לקדם את הרפורמה המשפטית ואף העבירו את חוק עילת הסבירות בכנסת בחודש יולי האחרון, ניסיון קידום הרפורמה הביאה לגל מחאות נגד הממשלה ולקרע גדול בעם ישראל. לפי הערכות קרע זה היה אחד מהסיבות למתקפת הטרור של חמאס שזיהה את החולשה ואת מוכנות צה"ל בהגנה על ביטחון מדינת ישראל לפני ה-7.10 במה שפתח את מלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תראו לי בן אדם אחד שמאמין לרוטמן
    אלכס 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן הוא גונב תקציבי בטחון ומעביר אותם לכיסי פורעי הגבעות הוא מנסה להרדים את המחאה לא מאמין לרשע הזה
    סגור