תקשורת ומדיה

בן כספית חוטף לאחר 'פגוש את העיתונות': "מטומטם על מלא"

בן כספית התפרץ לדבריו של ח"כ גדעון סער כאשר נשאל בראיון ב'פגוש את העיתונות' האם נתניהו מנהל טוב את המלחמה ואמר 'הבנו', פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, תקף: "זה מטומטם על מלא הכספית הזה"
תום נחום |  2
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
אחרי התקרית עם אהוד יערי שנראה צוחק בזמן שהוא מדבר, עמית סגל נעדר גם אמש (שבת) ממהדורת חדשות 12 ומהתכנית שלו לצד בן כספית 'פגוש את העיתונות', זאת בשל איבוד של קולו שהוא חווה מאז יום שלישי האחרון. במסגרת התוכנית, בן כספית וירון אברהם, שנכנס לנעליו של סגל, השניים ראיינו את ח"כ גדעון סער, כאשר אברהם אמר: "אני ממש רציתי לשאול אם לדעתו נתניהו מנהל טוב את המלחמה", סער השיב: "תראה", ועוד לפני שהספיק להמשיך כספית התפרץ ואמר: "הבנו". מי שפחות אהב את הקטע המדובר הוא פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, שכתב בציוץ בנושא: "זה מטומטם על מלא הכספית הזה".
 
בתוך כך, את הראיון עם מירי רגב, ערך יחד עם כספית ירון אברהם שנקרא להחליף את סגל בתכנית ושימש כסוג של קונטרה לכספית. אגב, בתכנית השניים לא איפשרו למירי רגב להשמיע את האיומים לכאורה של אהוד יערי כלפיה כפי שטענה.

בשיחה פרטית עם רן בוקר כתב YNET שאישר לו להשמיע את ההקלטה, הוא נשמע צרוד מאוד והוא אמר שהוא כנראה לא כל כך יכול לשדר ככה. כך זה נראה לפחות לכאורה. כזכור, בשידור ביום שני היה זה אהוד יערי, הפרשן הוותיק של המערכת, שיצא נגר עמית סגל בהתרסה עם צחוק שנראה מהצד מעט מזלזל.
כעת, לאחר הדיון הער באולפן חדשות 12 לאחר פרסום פסק הדין של בג"צ לפסילת החקיקה לביטול עילת הסבירות, פרשן 'הארץ', רוגל אלפר, יצא בטור נגד עמית סגל תחת הכותרת: "עמית סגל נחשף במערומיו: עיתונאי קטן ועצבני". עוד כתב אלפר: "עמית סגל הגיב בעצבנות כנראה כי הבין עוד כשגיא פלג החל מקריא מהטלפון שלו את ההודעה לעיתונות, שפרסום פסק הדין מרוקן מתוכן את הסקופ שלו מיום רביעי שעבר. תגובתו הראשונה היתה לקפוץ מכיסאו כמה פעמים ולהכריז בנימת ניצחון ילדותית שהתוצאה הסופית היא אכן שמונה נגד שבעה ובכך להדגיש כי צדק".
 
היה עוד מי שיצא נגד סגל לא מזמן והוא לא אחר מאשר הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב בתגובה לציוץ שלו: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רע
    חגית 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בן כספית אדם רע אכול קנאה ורוע אובססיבי דוחה
    סגור
  • 1.
    בן כספית
    א 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אפס מתי תלמד לסתום את הפה המלוכלך שלך
    סגור