תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתרגשת: "התעורר ומצבו בינוני, החלמה מהירה אמן"

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, הגיבה בהתרגשות לשיפור במצבו של הזמר עידן עמדי שנפצע בלחימה בעזה: "עידן עמדי שנפצע קשה בעזה התעורר ומצבו מוגדר כעת בינוני. החלמה מהירה אמן"
תום נחום |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שנפצע בעת לחימתו ברצועת עזה והוגדר במצב קשה, אמש (שלישי) נודע כי מצבו הרפואי של הזמר המוכר, עידן עמדי השתפר ומוגדר יציב. על פי הדיווחים, מצבו של עמדי מוגדר בינוני ויציב ואף הצליח לשוחח עם משפחתו.
מי שהגיבה בהתרגשות גדולה לשיפור במצבו של עידן עמדי היא מגישת קשת 12, אופירה אסייג, אשר כתבה בחשבון הת'רדס שלה כך: "עידן עמדי שנפצע קשה בעזה התעורר ומצבו מוגדר כעת בינוני. החלמה מהירה אמן".
כזכור, ביום שני נודע כי הזמר עידן עמדי נפצע באורח קשה בלחימה בעזה. לאור אותו פרסום מדאיג, אחותו של עידן עמדי, איילת, פנתה לעוקביה ברשתות החברתיות וביקשה להתפלל לרפואתו: "תעצרו בבקשה לשתי דקות, אתם אוהבים את עידן נכון? אתם אוהבים את עידן עמדי. תתפללו בבקשה בשבילו, שתי דקות. בבקשה תתפללו, הוא פצוע קשה".
אותה הודעה מדאיגה על מצבו הרפואי של עידן, הגיעה לאתרי חדשות בינלאומיים. עמדי, שכיכב בסדרת הדרמה עטורת הפרסים "פאודה", גרם לבהלה רבה בכלי התקשורת הבינלאומיים ובכותרות נכתב "כוכב 'פאודה' נפצע קשה בעזה".
 עמדי, שגויס לחיל ההנדסה, הרבה לשתף על פעילות הלוחמים ברצועה. בין הסרטונים הבולטים ששיתף לעוקביו ברשתות החברתיות, הצטרף הזמר למחאת המילואימניקים הקוראת לעם להתלכד בשעת חירום זו. בסרטון המדובר, עמדי פנה לפוליטיקאים ולאנשי התקשורת ואמר: "אם אין לכם משהו מאחד לומר? סתמו את הפה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    די לכי חולת תשומת לב (ל"ת)
    נעמה 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אופירע
    ברקוביץ 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לך ולעמדי.? ילקקנית. למה הזמנת אותו פעם לתוכנית שלך. חתיכת צבועה
    סגור
  • 1.
    אסייג
    מריי 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב את? בחילה
    סגור