עסקי ספורט

ברק בכר ביקר בעוטף עזה: "קשה לתאר במילים"

המאמן שפוטר לפני שבועיים מהכוכב האדום בלגרד ביקר ביישובי עוטף עזה ושיתף את תחושותיו באינסטגרם: "קשה לתאר במילים את מה שקרה כאן", בכר היה מהשגרירים הבולטים של המדינה במהלך שלושת החודשים האחרונים והרבה להזכיר את החטופים לפני משחקי קבוצתו
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
שבועיים לאחר שפוטר מהכוכב האדום בלגרד וחזר לישראל, ביקר ברק בכר בעוטף עזה ושיתף את תחושותיו הקשות באינסטגרם: "קשה לתאר במילים את מה שקרה כאן". כזכור המאמן הישראלי היה מן השגרירים הבולטים של המדינה בשלושת החודשים האחרונים והרבה להזכיר את החטופים ואת מה שקורה בארץ לפני משחקי קבוצתו דאז בליגת האלופות.
לפני משחקה של הכוכב האדום נגד לייפציג על אדמת גרמניה נשא המאמן נאום מרגש ותקף את המועדונים הבכירים באירופה על רקע חוסר התייחסותם אל אירועי הטבח שקרו בישראל לפני שבועיים וחצי, בהם נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים ו-200 נוספים נלקחו בשבי החמאס בעזה.
 
"אתמול דיברתי עם מיכאל, ילד בן 9 שמחבלי חמאס רצחו את הורי ובנו של צלם YNET רועי עידן ז"ל שאוהד את ברצלונה" פתח בכר את דבריו והוסיף: "הוא ואחותו התחבאו בארון וכך ניצלו, זה מקרה מזעזע אחד שקרה מתוך יותר מ-1,400 נרצחים. אומרים שהכדורגל מחבר בין אנשים, אבל איפה הכבוד לאותם אלה שנרצחו? משפחות נשרפו, נשים נאנסו, מחבלי חמאס ערפו ראשים של ילדים, יותר מ-200 נחטפו והכדורגל שתק. הרבה מועדונים לא תמכו באוהדים שלהם שנרצחו, כמו ליברפול וברצלונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה