ויראלי

טרגדיה: כוכבת הפורנו ובן זוגה נמצאו ללא רוח חיים בביתם

כוכבת הפורנו סינדי טיילור (ג'סי ג'יין) הלכה לעולמה בגיל 43 יחד עם בן זוגה, כאשר השניים נמצאו ללא רוח חיים בביתם המשותף באוקלהומה, ככל הנראה אחרי שלקחו מנת יתר של סמים
מערכת ice | 
גסי גיין (צילום ויקיפדיה Glenn Francis)
כוכבת הפורנו סינדי טיילור (ג'סי ג'יין) הלכה לעולמה בגיל 43 יחד עם בן זוגה, כאשר השניים נמצאו ללא רוח חיים בביתם המשותף באוקלהומה, ארצות הברית. כך על פי דיווח היום (חמישי) באתר TMZ.
על פי הדיווח, גורמים במשטרה טענו כי השניים, שנמצאו יחדיו ללא רוח חיים, מתו ממנת יתר של סמים אותם צרכו ביחד. סיבת המוות המדויקת עדיין אינה ידועה בשלב זה, כאשר כעת מתנהלת חקירה של הבוחן הרפואי כדי לקבוע סופית את סיבת מותם של הזוג.
 
ג'סי ג'יין היא אחת מכוכבות הפורנו הגדולות בעולם. היא כיכבה במספר סרטים למבוגרים בהפקת Digital Playground, עמם חתמה על חוזה בשנת 2002, ומאז עובדת יחד עם חברת ההפקות הגדולה. על פי דיווחים, מדובר למעשה בחברת ההפקות שמוציאה הכי הרבה כסף בעולם להפקה של סרט אחד, שהפקה כזאת מוערכת ב-8 מיליון דולר.
נוסף על כך, ג'יין כיכבה גם במגזין פלייבוי המוכר. כוכבת הפורנו הייתה נשואה לשחקן הפורנו ריק פטריק במשך שבע שנים, אך בני הזוג התגרשו בשנת 2012. יש לה בן בגיל 24 אותו הביאה במהלך נישואיה לפטריק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה