דעות
ואז הופיע יוטיוב: סיימנו את עידן היהירות - עכשיו "הסיפור של הצרכן" הוא המלך
אילון זרמון, הבעלים של זרמון DDB, ואחד ממעצבי הפרסום בישראל משיק בלוג באתר תפוז, בו יפרסם פוסט שבועי עם הזווית שלו על עולם הפרסום
עידן חדש הגיע לפרסום. אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה הייתה המלך והמלכה של השיווק, ונוכחות רפטטיבית ופלישה חודרנית לחייו של הצופה, תוך פירוש מוטעה ויהיר של \"המדיום הוא המסר\" הייתה מבטיחה הצלחה, הרי שאנחנו נכנסים לעידן של \"הסיפור של הצרכן\" הוא המלך.
בעידן בו לא הותרנו לצופים ברירה אלא לראות פרסום, הומצא הקונספט החלול שנקרא סיפור המותג. זה היה הבון טון של הפרסום. אלא שבינינו, זה לא באמת מעניין אף אחד מה הסיפור של המכונית הזאת או של החטיף ההוא. מי יכול באמת להזדהות עם סיפורים על מוצרים? ידוע שאנשים מזדהים עם סיפורים אנושיים, וגם זה לא תמיד.
האסטרטגיה המוטעית הזאת היא הסיבה המרכזית בגינה המדיה הפכה להיות שחקנית מובילה בשיווק. ככל שהיה לך יותר כסף כך סיכוייך להצליח גדלו. ככל שהיה לך פחות ככה נאלצת להיות יצירתי יותר או להישאר קטן כל חייך.
* לפוסט המלא בבלוג של אילון זרמון בתפוז - לחצו כאן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(21):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.טעות עברית, להחזיר לסטודיולשונאי 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0"אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה הייתה המלך והמלכה של השיווק" צריך להיות "אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה היו המלך והמלכה של השיווק"סגור
-
13....בו יפרסם פוסט שבועי עם ההזיות שלו על... (ל"ת)ט.ל.ח 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.פרופיל בחבר'ה כבר יש לך?גיא 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0למרות שנראה לי שעכשיו כש-myspace הגיעו לישראל חבר'ה לא יחזיק מעמד.סגור
-
11.עידן פורמן המלךמשה דץ 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0מאז שאילן הביא את עידן פורמן המשרד שלו נסק כלפי מעלה עידנוש, אוהבים אותךסגור
-
10.מילא תפוז, אבל התוכן רלוונטי ל-2006זרמון לא רלוונטי 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0תובנות עתיקות של איש עתיק ולא רלוונטיסגור
- טען עוד
-
9.לא יודע מה יותר גרוע. הוא או עטרה בילר (ל"ת)אנונימי 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
עטרה בילר (ל"ת)עטרה בילר 06/2014/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.איש כנה ואמיתי (ל"ת)יניב 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.ציצים, תחת, פרובוקציה: " מעצב" הפרסום בישראלויצו 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0בדיחהסגור
-
6."ממעצבי הפרסום בישראל"? נסחפתם כהוגןמד מן 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0יותר נכון ,אחד מאלה שהוציאו שם רע לענף הפרסום בקרב הצרכנים ובקרב התעשייה עצמה. נו, בלוג בתפוז ...וואלה גילה את האינטרנטסגור
-
יופי של יחצ ובלוג בתפוז (ל"ת)רני 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.עדיין, בלי כסף לקידום יהיה לך קשה מאדDude 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0להתבלט ולהגיע למסה קריטית של צופים גם עם הסרטון הכי קריאטיבי שתביא. מספר הסרטונים שמגיעים למספרים משמעותיים באמת ביוטיוב בלי השקעה כספית הוא זעום... גם הם צריכים להרוויח. בדיוק כמו פייסבוקסגור
-
4.ביוטיוב הסקסיסטיות יותר נוחה (ל"ת)ר.ס 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אילון עלה והצלחדרזי 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0מאחלים לך שתצליח עם המשרד כמו שהדר הצליחסגור
-
מילא בעילום שם...לא באמת דרזי 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0אבל למה להתחזות? לא לעניין.סגור
-
זו דרזי, דרזי (ל"ת)דרזי האמיתית 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.OMFG בלוג בתפוז! (ל"ת)דורי בן ישראל 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תפוז? סחתיין, שיוריד icq זה הדבר הבא (ל"ת)חבר של 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
פששש... איזו תגובה מפתיעהרינת 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0יש בתפוז בלוגים רבים, אמנם לא יודעת אם בנושאים של פרסום, שיש להם יותר קוראים מאשר למזבלה שלך. נכון שזו פלטפורמה ותיקה. אז מה?סגור
-
עזבו שיפתח בישראבלוג עדיף (ל"ת)מגיבון 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אייס התבלבלתם, פרסמת בטעות ידיעה מ 2004 (ל"ת)הדר 06/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור