מינויים

ברקת הודיע: זה האיש שימונה לתפקיד הבכיר במשרד הכלכלה

רועי פישר ימונה למנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה. הוא כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל בכיר להון אנושי ושימש בעבר הנספח הכלכלי להולנד ודנמרק ועוזר המדען הראשי. באמתחתו תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. שר הכלכלה ברקת: "משוכנע שתחת הובלתו נגיע להישגים חדשים"
מערכת ice | 
רועי פישר (צילום שחר לבני)
וועדת הבוחנים של נציבות שירות המדינה הודיעה הבוקר (ראשון) על בחירתו של רועי פישר לתפקיד מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה. פישר, אשר כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל בכיר הון אנושי במשרד, יחליף בתפקיד את אוהד כהן אשר פרש מן השירות הציבורי לאחר 27 שנים
פישר (47), בוגר קורס הצוערים היוקרתי של המשרד משנת 2003, כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל בכיר להון אנושי במשרד הכלכלה, במשך 9 השנים האחרונות. לפני כן שימש כסגן מנהל מינהל סחר חוץ,  מנהל דסק אמריקה, מנהל תכנית כלי סיוע, הנספח הכלכלי להולנד ודנמרק ועוזר המדען הראשי. כמו כן, שימש פישר כמנהל אסטרטגיית מימון מו"פ בתכנית  Eureka של האיחוד האירופאי. 
 
שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ ניר ברקת: "מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה הוא אחד הגופים המשמעותיים בכלכלה הישראלית ומשפיע באופן משמעותי, הן בארץ והן בעולם על הצמיחה, ההשקעות, החדשנות, תדמית המדינה והכנסות המדינה. אני מודה לאוהד כהן על שירותו. אוהד הוביל את מינהל סחר חוץ לשיאים חדשים, שתרמו לכלכלה הישראלית, לפעילות ולקשרי הסחר ולתדמיתה של התעשייה והחברות הישראליות בעולם. אני משוכנע שתחת הובלתו של רועי והאנשים המצוינים של סחר חוץ, נגיע להישגים חדשים".
פישר הוא בוגר תואר ראשון ביחסים בינלאומיים וסוציולוגיה, ותואר שני במדיניות ציבורית וניהול עמותות, שניהם מהאוניברסיטה העברית. רועי מתגורר בירושלים יחד עם משפחתו. 
מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מגבש ומוביל את מדיניות סחר החוץ של מדינת ישראל במטרה להגביר את כושר התחרות של התעשייה הישראלית, למען הגדלה וגיוון של היצוא הישראלי ומשיכת השקעות זרות באמצעות מספר כלים: מערך הנספחים הכלכליים, המפעיל 55 נציגויות כלכליות ברחבי העולם, ייזום וכינון הסכמי סחר לשיפור תנאי הסחר של ישראל ומתן כלי סיוע לשיווק בין-לאומי. בשנת 2023 עמד היצוא הישראלי לעולם על כ-156 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה