מינויים

שינויים במגדל ביטוח: סמנכ"ל השיווק והדיגיטל פורש מתפקידו

השינוי הארגוני הכולל במגדל ביטוח יצא לדרך לפני חודש, ולאחר ליכוד חטיבות ופעילויות בעולמות השיווק - גיל שגיב סמנכ"ל השיווק והדיגיטל הודיע על עזיבתו וזאת לאחר מעל שנה וחצי בתפקיד
יהודה לוינגר |  1
ביטוח מגדל (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח יצאה לפני כחודש למהלך אסטרטגי משמעותי בחברה, עם החלטתה לשינוי ארגוני הכולל ליכוד חטיבות ופעילויות בעולמות השיווק והשירות. המהלך מגיע לאחר הודעת העזיבה של ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה, שיווק וחווית לקוח, שמונתה לתפקיד בינואר 2022.
בגזרת השיווק - הוקם בחברה תחום מותג ומוניטין תאגידי, שינוהל על-ידי דלית ויכסלבאום, מנהלת התקשורת התאגידית וקשרי המשקיעים של החברה בארבע השנים האחרונות. תחת האגף יאוחדו תחומי השיווק, הדוברות, התקשרות התאגידית וקשרי המשקיעים וכן תקשורת פנים ארגונית.
 
איחוד התחומים תחת אגף אחד, הובילו למעשה לשינוי אסטרטגי גם בתחומי השיווק והדיגיטל שהיו תחת הסמנכ"ל גיל שגיב, ועתה לאחר הרה-ארגון התפקיד למעשה כמעט ושונה לחלוטין. על כן, שגיב, הודיע לפני ימים אחדים לחברה על עזיבתו את התפקיד.

גיל שגיב. צילום: אוהד רומנו
שגיב מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברה, ביולי 2022, תחת חטיבת פיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל של ענת אטלס. לפני כן שגיב שימש כסמנכ"ל שיווק, דיגיטל ופיתוח עסקי בחברת AIG ישראל. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל השיווק של Avis ישראל וניהל את מועדון הנוסע המתמיד של אל על.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח על חלל
    קולגה 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתה לי הזכות לעבוד מולו ב-AIG, הוא אחד מאנשי המקצוע הנדירים שפגשתי. מגדל הפסידו ובגדול
    סגור