מינויים

מנכ"ל בזק החדש במינוי משמעותי ראשון: זה הבכיר שקודם

עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל בזק לפני כחודש, בחר ניר דוד בדניאל שמעוני שיחליפו בתפקיד כממלא מקום סמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים של בזק, והיום דירקטוריון החברה אישר את מינויו הקבוע לשנים הקרובות. מדובר במינוי המשמעותי הראשון של המנכ"ל החדש שנכנס לנעליו של רן גוראון שפרש במפתיע לאחר שנתיים בלבד | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום רמי זרנגר)
דירקטוריון בזק אישר היום (רביעי) את מינויו של דניאל שמעוני לתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים של בזק, וזאת כפי החלטתו של המנכ"ל הנכנס ניר דוד שהחליף את רן גוראון שפרש במפתיע לאחר שנתיים בלבד בתפקיד.
כבר עם מינויו של ניר דוד לתפקיד הוא בחר בשמעוני שיחליפו בתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים של בזק, ולאחר שמונה כממלא מקום, עתה מינויו אושר בפן קבוע לארבע השנים הקרובות. במסגרת תפקידו, שמעוני יהיה אחראי על החטיבה העסקית המתמחה בפתרונות תקשורת ללקוחות עסקיים. לחטיבה עשרות אלפי לקוחות והיא מספקת שירות גם לכלל ספקי התקשורת הפועלים במדינה. החטיבה מונה מאות עובדים, בעיסוקים רבים ומגוונים.
 
שמעוני מנהל את אגף לקוחות ושותפים עסקיים בחטיבה העסקית בבזק כ-12 שנה, והוא מנוסה בהקמה וניהול של מערכי מכירה ארציים בקנה מידה גדול והתווית אסטרטגיית מכירות ושירות לעסקים. שמעוני עסק רבות בגיוס לקוחות, תוך השקת שירותים חדשים ומתקדמים במגזר העסקי. לפני תפקידו האחרון שמעוני היה מנהל אגף הרכש בבזק ובבזק בינלאומי.
ניר דוד, מנכ"ל בזק, "דניאל שמעוני הוא אחד המנהלים המוערכים ביותר בשוק התקשורת בתחום העסקי. אין לי ספק שיכולותיו יתרמו רבות לבזק בהתמודדות עם האתגרים וההזדמנויות במגזר התקשורת לעסקים בתקופה זו. לדניאל יהיה חלק מרכזי בחיזוק הזרוע העסקית של בזק, תוך הגדלת הערך ללקוחות, פיתוח שירותים חדשים והמשך הצמיחה בהכנסות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה