מינויים

איגוד הכדורסל בישראל מכריז: זה היועץ המשפטי החדש

עו"ד יודן קורציקי ממשרד ד"ר גדעון פישר ושות', מונה לתפקיד היועץ המשפטי החדש של איגוד הכדורסל בישראל. המינוי בוצע לאחר  פטירתו המצערת של היועץ המשפטי הקודם של איגוד הכדורסל בישראל, דן שווץ ז"ל

מערכת ice | 
יודן קורציקי (צילום ג'ו פרץ)
איגוד הכדורסל בישראל הכריז כי עו"ד יודן קורציקי ממשרד ד"ר גדעון פישר ושות', מונה לתפקיד היועץ המשפטי החדש. המינוי המדובר החל בשל פטירתו המצערת של היועץ המשפטי הקודם של איגוד הכדורסל בישראל, דן שווץ ז"ל אשר הלך לעולמו בגיל 53 לאחר שהתמודד עם מחלה קשה. 
לעו״ד קוריצקי ניסיון רב בתחום המשפטים. בוגר הפרקליטות, נחשב למומחה בניהול תביעות בתחום האזרחי והפלילי והוא אף מחזיק בתואר שני במשפטים מאוניברסיטת ת"א. עו"ד דפנה פישר ממשרד ד״ר גדעון פישר ושות', התייחסה למינוי: "נפרדנו לאחרונה בצער רב משותפנו עו"ד דן שווץ. עו"ד קוריצקי, שעבד עימו בנושאים רבים וסייע גם באיגוד הכדורסל, ימשיך את דרכו המוצלחת, בטיפול מקצועי ומסור". 
כזכור, בתחילת החודש דווח כי שווץ הלך לעולמו לאחר שהתמודד עם מחלה קשה. דן שווץ ז"ל, אשר שימש כיועץ המשפטי של איגוד הכדורסל בישראל, נכנס לתפקידו בשנת 2020 . שווץ היה מומחה בדיני ספורט ובספורט בכלל. עו"ד שווץ שימש כשותף במשרד גדעון פישר ושות', ואך ניהל את המחלקה המוניציפאלית במשרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה