מינויים

ארנון תורן פורש מניהול קניוני עזריאלי לאחר 3 עשורים; אורי קילשטיין יחליפו

המשנה למנכ"ל שופרסל הפורש יקבל את המושכות לניהול קניוני עזריאלי. הוא יחליף את מנכ"ל קניוני עזריאלי ב-7 השנים האחרונות ארנון תורן, שנמצא בה מאז תחילת שנות ה-90, והחליט לפרוש. דנה עזריאלי: "ארנון הוא חלק מה-DNA של הקבוצה"

כפיר אדר | 
אורי קילשטיין, ארנון תורן (צילום יחצ)
קבוצת עזריאלי הודיעה היום (שני) כי ארנון תורן, מי ששימש מנכ״ל קניוני הקבוצה ב-7 השנים האחרונות יסיים את תפקידו בסוף השנה. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא אורי קילשטיין, המשנה למנכ"ל שופרסל היוצא, אשר הודיע בתחילת השבוע על פרישתו מהחברה, לאחר 11 שנים והחל בינואר 2021 יחל את תפקידו כמנכ"ל הקניונים. 
תורן הצטרף לקבוצת עזריאלי לפני 30 שנה, ומאז שימש במגוון תפקידים בכירים, בין היתר כסמנכ"ל שיווק, כמנכ"ל עזריאלי תל אביב ומנהל תחום המשרדים בקבוצה. לתפקידו האחרון כמנכ"ל קניוני הקבוצה, המונה כיום 18 קניונים ומרכזים מסחריים, נכנס במהלך נובמבר 2013.
דנה עזריאלי, יו״ר קבוצת עזריאלי, מסרה: "אני מודה לארנון על שלושה עשורים של פעילות משותפת ופוריה. ארנון הוא חלק מה-DNA של קבוצת עזריאלי ויש לו תרומה אדירה לצמיחתה העסקית ועוצמתה של הקבוצה. אני מאחלת לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
עוד הוסיפה: "אני מברכת את אורי קילשטיין על הצטרפותו לקבוצת עזריאלי. קילשטיין הוא מנהל מוכשר ומוערך ובעל ידע עצום ורקורד עשיר ומוכח בתחום החדשנות, הן במרחב הדיגיטלי והן בזה הפיזי. אני בטוחה שהוא יהיה שותף משמעותי ליישום חזון החדשנות של הקבוצה. אני מצפה לתחילת עבודתנו המשותפת ומאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה