מינויים

אורן מרמור מונה למנכ"ל פינסטרה ישראל

חברת פינסטרה הודיעה על מינויו של אורן מרמור מי שהוביל את הפיתוח והפעילות העסקית של הרשת באמדוקס למנכ"ל. מרמור: "אביא את הניסיון שלי במודרניזציה, דיגיטליזציה והמעבר לענן מתחום הטלקום לעולם הפינטק"
מערכת ice | 
אורן מרמור, מנכ"ל פינסטרה (צילום יחצ)
ענקית הפינטק פינסטרה (Finsatra) הודיעה היום (שלישי) על מינויו של אורן מרמור למנכ"ל פינסטרה ישראל ולמנהל היחידה העסקית של תחום התשלומים (Payments) הגלובלי של החברה, אשר מנוהל ממרכז החברה בישראל.
במסגרת התפקיד יוביל מרמור את צמיחת תחום התשלומים של החברה, יספק פתרונות מקצה לקצה לתשלומים עבור לקוחות בכל העולם וימשיך לקדם את מסע המודרניזציה של המוצרים לעבר פלטפורמה ואקו-סיסטם מבוססי ענן. הוא יתמקד בתמיכה בלקוחות קיימים וחדשים במסעות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.
אורן מרמור הוא מנהל ויזם מנוסה, בעל ניסיון עשיר במגוון תפקידים ניהוליים הן בחברות גדולות והן קטנות והובלת תהליכי שינוי, התמודדות עם אתגרים וצמיחה של ארגונים.  במהלך שש השנים האחרונות הוביל אורן את הפיתוח והפעילות העסקית של הרשת (NFV - Network Function Virtualization) של חברת אמדוקס. בתפקיד זה הוא הצמיח את התחום משלב האינקובציה ליחידה עסקית יציבה שצברה מספר גדל והולך של לקוחות.
בתפקידו האחרון באמדוקס הוביל אורן את הפעילות העסקית ומכירת הפתרונות של חטיבת הטכנולוגיה של אמדוקס, קו מוצרי הליבה של החברה, והתמקד בהתפתחות הדיגיטלית של ספקים של שירותי תקשורת במסעם לענן. לפני אמדוקס כיהן אורן כמנכ"ל חברת Mishor 3D, מנכ"ל Mobix Wireless Solutions, סמנכ"ל ומנהל הרשתות האופטיות וקו מוצרי CESR של חברת ECI Telecom וכן מייסד ו-CTO של חברת FlexLight Networks.
אורן ציין במעמד הכניסה לתפקיד: "אני נרגש להביא את הניסיון שלי במודרניזציה, דיגיטליזציה והמעבר לענן מתחום הטלקום לעולם הפינטק. פינסטרה היא מובילת התחום והתרשמתי מהמשימה הברורה שהחברה נטלה על עצמה להיות הפלטפורמה המובילה של חדשנות במגזר השירותים הפיננסיים באמצעות פלטפורמת האפליקציות FusionFabric.cloud, ומהאסטרטגיה שלה לנהל אקוסיסטם של תוכנה עבור ספקים של שירותים פיננסיים ולקוחותיהם. ההזדמנות להאיץ את המעבר של הלקוחות שלנו לענן, לאפשר אקוסיסטם פתוח שיניב חדשנות ואינטגרציה עם שותפים בתחום התשלומים מייצגים פוטנציאל צמיחה ענק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה