מינויים

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן קוטף ג'וב יוקרתי נוסף

עוד לפני שיגיע לפוליטיקה, כהן ימונה לדירקטור בחברת דוראל אנרגיה בארצות הברית, במסגרת תפקידו יחזק את שדרת הניהול של החברה ויסייע בניווט החברה לקראת היעדים העומדים בפיתחה בעתיד הקרוב
כפיר אדר | 
יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר (צילום פלאש 90)
דוראל אנרגיה מעדכנת היום (רביעי) על מינויו של יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, לדירקטור בחברת הבת האמריקנית של דוראל, Doral LLC. בכך הוא מוסיף לרזומה שלו ג'וב נוסף אחרי שמונה לנציג סופטבנק בישראל.
כהן יחזק את שדרת הניהול של החברה ויסייע בניווט החברה לקראת היעדים העומדים בפיתחה בעתיד הקרוב. לרבות מהלכי ייזום ופיתוח עסקיים רחבי היקף, מהלכים פיננסיים מורכבים וגיוסי הון, הסכמי שיתוף פעולה עם גופים וחברות בתחומי הליבה של החברה ועוד.
הצטרפותו של כהן לשורות החברה מתבצעת על רקע ראייתו את הובלת דוראל את תחום האנרגיה המתחדשת, לטובת מהפכת הסביבה הירוקה והגנת כדור הארץ. בייחוד בעת הנוכחית, והן בראייה עתידית בה משבר האקלים עלול להוות איום אסטרטגי של ממש, רואה כהן את הצורך בהאצת המגמה והטמעת טכנולוגיות חדישות לאנרגיה נקייה במדינת ישראל, ובעולם כולו.
דורי דודוביץ', יו"ר דוראל מסר: "אנו גאים על בחירתו של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, חתן פרס ביטחון ישראל להצטרף לדוראל כדירקטור ב- Doral LLC. החברה נמצאת בתנופת פיתוח עצומה ואנו בטוחים שכהן יהווה חיזוק משמעותי להנהלת החברה ויתרום מניסיונו הרב ויכולותיו המוכחות בניהול מערכות מורכבות במגוון תחומים".
עוד הוסיף: "Doral LLC מקדמת כיום צבר פרויקטים נרחב בשלבי פיתוח שונים (שהם כ- 3% מיעדי האנרגיה המתחדשת של ארה"ב), ותשקיע כ- 10-15 מיליארד שקל במהלך השנים הקרובות, בצבר הפרוייקטים הקיים היום, ואשר בכוונת החברה להגדילו באופן משמעותי. אני משוכנע שלנסיונו הרב ויכולותיו של יוסי תהיה תרומה חשובה להתקדמותה של דוראל בזירה הבינלאומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה