מינויים

יפית יהודה מונתה למנכ"לית "הלמן-אלדובי התחדשות עירונית"

קרן ההשקעות גייסה עד היום כ-230 מיליון שקל והשקיעה בכ-20 פרוייקטים של התחדשות עירונית, הודיעה על המינוי של מי שבתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תחום האשראי באגף ההשקעות של חברת הביטוח מנורה מבטחים
כפיר אדר | 
יפית יהודה (צילום יחצ)
יפית יהודה מונתה לתפקיד מנכ"לית קרן ההשקעות "הלמן-אלדובי התחדשות עירונית", הפועלת תחת תשקיף של רשות ני"ע ומשקיעה במתן הלוואות ליזמי נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית ובכלל זה ליזמים ופרויקטים בתחום חיזוק מבנים כולל הריסה ובניה מחדש במסגרת תמ"א 38 וכן פרויקטי פינוי בינוי ופרויקטי נדל"ן אחרים.
במקביל, הקרן מאפשרת לציבור המשקיעים בישראל גישה לתחום מימון פרויקטים של התחדשות עירונית באזורי הביקוש לאחר היתר בניה, בשקיפות מלאה, בפיזור רחב של פרויקטים ובגיבוי ביטחונות ראויים. מאז השקת הקרן, באוגוסט 2019, הקרן גייסה כ-230 מיליון ש"ח והשקיעה בכ-20 פרוייקטים של התחדשות עירונית באיזורי הביקוש בישראל.
ליפית יהודה נסיון רב בתחום האשראי, הנדל"ן והפיננסים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תחום האשראי באגף ההשקעות של חברת הביטוח מנורה מבטחים. במסגרת זו הובילה את תחומי האשראי העסקי של החברה ובכלל זה ליווי פרויקטים בנדל"ן תשתיות, חברות, נדלן מניב ומימון אמצעי שליטה. עיקר הפעילות במשק הישראלי, תוך כדי הרחבת הפעילות בחו"ל. קודם לכן כיהנה כמנהלת בכירה בחטיבה העסקית של בנק מזרחי טפחות כמנהלת מחלקה בסקטור התאגידים בבנק ובכלל זה מנהלת מחלקת ליווי פרוייקטים בסקטור הנדל"ן: מגורים,  משרדים,  מסחר ומלונאות בהיקף של מיליארדי שקלים.
חן לוי, יו"ר "הלמן-אלדובי התחדשות עירונית" התייחס למינוי ואמר: "אנחנו בטוחים שהניסיון המוכח של יפית וכישוריה יהוו ערך רב לחברה ויתרמו רבות להמשך הצמיחה שלנו בעולם קרנות ההשקעה בכלל ובתחום הנדל"ן בפרט. אני שמח שיפית הצטרפה למערך הניהול של החברה ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה