מינויים

קריסת זאפה נמשכת? מנכ"ל שלישי עוזב בתוך שנתיים

אחרי שמשה הלוי ושי בוצר עזבו את תפקידם במהלך השנתיים האחרונות, גם עוזי בירותי בדרך הביתה לאחר שהודיע ביום חמישי על עזיבה, על פי הפרסום בוואלה!, הראל ויזל כנראה כבר לא יגיע, איך החברה תצא מהמשבר?
מערכת ice |  1
הופעה בזאפה שוני (צילום יח"צ)
על פי פרסום של שגיא בן נון היום (שני) בוואלה!, מנכ"ל קבוצת זאפה, עוזי בירותי, הודיע על התפטרותו ביום חמישי ויעזוב את תפקידו, זאת כאשר כמה ימים לפני כן כבר התפטרה סמנכ"לית הכספים של הקבוצה, האם הקריסה נמשכת?
על פי בן נון: "גורמים בתעשייה מעריכים שההתפטרות היא על רקע טענות ל"בעיה כלכלית שלא נפתרת בחברה, על רקע תשלומים שלא משולמים לספקים ובעיות נזילות". זהו כבר מנכ"ל שלישי שמתחלף בזאפה בתוך שנתיים בלבד, כאשר המשבר הגיע לשיא בעת משבר הקורונה.
כאמור, המנכ"ל משה הלוי הוחלף בדצמבר 2019 על ידי שי בוצר, זאת על רקע חילוקי דעות בינו לבין הבעלים לכאורה, לפחות על פי הדיווחים. כבר בחודש מאי 2020 בוצר סיים את תפקידו בתום חמישה חודשים בלבד כשהסיבה המסתמנת היא לאור הקשיים הכספיים של הקבוצה בעקבות התפשטות הקורונה.
רק לאחרונה היו דיווחים כי איש העסקים הראל ויזל ניהל לאחרונה משא ומתן להיכנס כשותף. לדברי מקורבים לויזל, "אחרי שהוא ראה את עומק הבור הכלכלי בזאפה, הוא נסוג מהמשא ומתן". מזאפה טרם התקבלה תגובה.
בקבוצת פוקס מכחישים את הדברים ואומרים: "אנחנו מאד מעריכים את קבוצת זאפה ובעליה כאחד מהגופים החזקים והחשובים בתרבות הישראלית. השיחות המאוד ראשוניות ביננו על שת"פ עסקי לא הבשילו מסיבות פנימיות שלנו, ואנחנו מכחישים את מה שנרמז בשם "מקורבים" -אין מקורבים, אנו חברה ציבורית ומה שאנחנו אומרים הוא רשמי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאפה סוף הדרך.
    Y.R 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לומר,כשאין מספיק הכנסות וקימים דוגמאות למכביר בשוק הבידור לצערי, יש לשים את האמת הכואבת על השולחן ולעשות את הדבר הנכון,כל יום שעובר מתדלק את הנזק המצטבר.
    סגור