מינויים

הבכירה מ-SAP מגיעה לסנטריקל וזה התפקיד שלה

Centrical מינתה את אפריל קריצ'לו, עד לאחרונה אחת מבכירות SAP, לסמנכ"לית השיווק שלה: "זו התקופה הטובה ביותר לחברה כמו סנטריקל להטביע את חותמה. אני מצפה לשתף פעולה בקרוב עם הלקוחות, השותפים ועם הקהילה שלנו ברחבי העולם"
מערכת ice | 
אפריל צירצלאו (צילום צייסון מדיסון)
סנטריקל (Centrical) חברת תוכנה כשירות ענן מבוסס AI, שבנתה פלטפורמה חלוצית ממוקדת בהצלחת העובד (Employee-Centric Success Platform) והגברת מעורבותו המשרתת כיום מעל ל-150 ארגונים מרשימת פורצ'ן 2000 ברחבי העולם, הודיעה היום (שלישי) כי מינתה את אפריל קריצ'לו, עד לאחרונה סגנית נשיא גלובלית ומנהלת השיווק של SAP SuccessFactors, לסמנכלית השיווק של החברה (CMO).
אפריל תוביל את צוות השיווק הגלובלי הגדל במהירות של סנטריקל ותהיה אחראית להגדרת האסטרטגיה הגלובלית של בניית המותג, לפיקוח על התהליך ופריסתו, וכן לתחומי התקשורת, יצירת ביקושים, יוזמות שיווק למוצר, לשותפים ולקוחות שיגבירו את המודעות לסנטריקל כספקית של פלטפורמה מובילה הממוקדת בהצלחת העובד. נוסף על הובלת ההתרחבות המואצת של סנטריקל לשווקים חדשים, לרבות גיאוגרפיות וורטיקליים חדשים, אפריל תוביל את טרנספורמציית השיווק הדיגיטלי של החברה וכן פעילויות שיווקיות חוצות פונקציות, תוך נטילת אחריות משותפת על רכישת לקוחות, העמקה ושימור לקוחות.
"במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות האגרסיבית שלנו ומהלך לבנייה מחדש של דפוסי העבודה עם הלקוחות, חיפשנו מנהלת שיווק ברמה עולמית ובעלת ניסיון בבניית קטגוריה, עם ניסיון מוכח בשיווק מוכוון צמיחה בהיקפים של מאות מליוני דולרים - ואלה בדיוק המאפיינים שאפריל מביאה לסנטריקל", מסר גל רימון, מייסד ומנכ"ל סנטריקל. "אנו חותרים להרחיב את ההשפעה שלנו ולשפר את ביצועי העובדים, הצלחתם וצמיחתם האישית ומקצועית - בדיוק כפי שעשינו זאת למיקרוסופט, בריטיש טלקום, נוברטיס ולקוחות רבים נוספים -  וללא ספק אפריל תסייע לנו להרחיב את הצלחתנו".        
לפני שהצטרפה לסנטריקל כיהנה אפריל כסגנית נשיא גלובלית ומנהלת השיווק של SAP SuccessFactors, סל פתרונות לניהול חוויות אנושיות (HXM - Human Experience Management), פלטפורמה שבה משתלב הפתרון של סנטריקל כשותפה מוסמכת של SAP. בתפקיד זה הובילה אפריל תוכניות שיווק אסטרטגיות שנועדו לחזק את המותג ברחבי העולם, להגדיל הכנסות ואת הצלחת הלקוחות וכן ליצור את קטגוריית HXM - שבדומה לפלטפורמת סנטריקל - מתמקדת בחידושים טכנולוגיים שמציבים את העובדים במרכז העבודה.  
"זו תקופה אידיאלית ומרגשת בתחום הצלחת העובד והמעורבות שלו ולכן אני כה נרגשת להצטרף לסנטריקל שרותמת את העוצמה של הבינה המלאכותית כדי לסייע לאנשים לשגשג בעבודתם, עם רמה של אפקטיביות שמעולם לא נראתה", אמרה אפריל. "מגמות כמו שחיקה, דיגיטציה ומודלים של עבודה היברידית מתלכדים כיום ברחבי העולם, משבשות את סביבת העבודה ומגדירות מחדש את ציפיות העובדים והמעסיקים וזו התקופה הטובה ביותר לחברה כמו סנטריקל להטביע את חותמה. אני מצפה לשתף פעולה בקרוב עם הלקוחות, השותפים ועם הקהילה שלנו ברחבי העולם כדי לשחרר את מלוא הפוטנציאל הטמון בביצועי העובדים והמעורבות שלהם בסביבת העבודה".     
 
סנטריקל (Centrical) בנתה פלטפורמה ממוקדת בהצלחת העובד (Employee-Centric Success Platform) המשרתת כיום מעל ל-150 ארגונים גדולים ברחבי העולם. היא מציבה את העובד במרכז ההצלחה העסקית, מחברת אותו ליעדי הארגון וליעדיו האישיים ומספקת לו שורה שלמה וסינרגטית של שירותים מותאמים אישית ומונחים AI, שמכוונים אותו להצלחה במשימותיו, כולל כלי ניהול ביצועים ויעדים, מעקב ומשוב בזמן אמת ומקטעי למידה מותאמים אישית, וכן כלי מנהל מתקדמים לבקרה ותמיכה בעובד. החוויה מונגשת בסביבת משחוק (Gamification) ברוח דור ה-Y וה-Z שמעצימה את המוטיבציה באמצעות עידוד, פרגון פומבי, שיתוף פעולה עם הצוות, תחרויות ידידותיות ואפילו פרסים ומתנות.
לסנטריקל משרדים ברעננה, ניו יורק ולונדון. עם לקוחותיה נמנות חברות גלובליות וביניהן אופיס דיפו, בריטיש טלקום, וריזון, יבמ, מיקרוסופט, נוברטיס, BMW ורבות נוספות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה