מינויים

מפטריק דרהי ל-OpenWeb: זו הבכירה החדשה שמצטרפת לחברה הישראלית

חברת OpenWeb הישראלית, הודיעה לאחרונה על מינויה של פייטון מרקוס לתפקיד סמנכ״לית תפעול ראשית (COO). בתפקידה הקודם הייתה באלטיס ארצות הברית, חברת הבת של ענקית הטלקום "אלטיס" של פטריק דרהי. בתפקידה תחליף את רועי גולדברג

מערכת ice | 
פייטון מרקוס (צילום openweb)
פייטון מרקוס, בעלת ותק של מעל ל-20 שנים בתעשיית המדיה הדיגיטלית, מצטרפת לצוות OpenWeb שם תהיה בתפקיד סמנכ"לית תפעול ראשית (COO) בחברה.
מינוי זה מגיע לאחר שבחודשים האחרונים הודיעה החברה על גיוס של 150 מיליון דולר ועל שווי של מעל למיליארד דולר.  מרקוס מגיעה לתפקיד לאחר ששימשה כסמנכ״לית תפעול בחברת הכבלים Altice USA, ולפני כן כסמנכ״לית תפעול ברשת העיתונות הכלכלית האמריקאית Cheddar.
 
רועי גולדברג, מייסד שותף בחברה ששימש כ- COO בשבע השנים האחרונות, ישמור על תפקידו בצוות ההנהלה הבכירה בחברה ויקדם את האסטרטגיה העסקית של החברה, בדגש על מיזוגים ורכישות תוך התרחבות לוורטיקליים נוספים. ״בעידן בו הרשת משתנה ללא הרף, בעלי האתרים דואגים בראש ובראשונה לקשר עם קהל המשתמשים שלהם״, מספר רועי גולדברג, ״פייטון מביאה את הכלים והניסיון הייחודים לה ובעלת חיבור עמוק לחזון החברה ולמטרה להילחם בשיח אלים ברשת. אני סבור ובטוח ביכולותיה של פייטון לשמש שחקנית חיזוק משמעותית בחברה ומצפה לעבודה המשותפת לצידה״.
"כבר בפגישה הראשונה שלי עם הצוות, הרגשתי את התשוקה האדירה של כולם למשימה״, מספרת פייטון מרקוס. ״בנקודה בה אנו נמצאים כיום, השיח ברשת מעצב שינויים חברתיים, מה שהופך את המשימה של OpenWeb לקריטית מתמיד. אני שמחה על הצטרפותי לחברה ומצפה לעזור, להוביל ולתמוך בצוות לצד הצמיחה המהירה של החברה״.
״אני מברך ושמח על הצטרפותה של פייטון מרקוס להנהלה הבכירה של החברה״, מספר נדב שובל, מייסד שותף ומנכ״ל OpenWeb. ״ניסיונה העשיר ויכולותיה הרבות והמוכחות בתחום המדיה הדיגיטלית, לצד העניין אותו היא מגלה במשימה של OpenWeb, הופכת אותה לדמות מפתח בדרך לצמיחת החברה. אנו בטוחים כי התרומה שלה תהיה משמעותית ויחד איתה נוביל מהלכים אסטרטגיים משמעותיים בחברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה