מינויים

מהפכה בדואר ישראל: המנכ"ל החדש שיוביל את הארגון להפרטה

דירקטוריון דואר ישראל מודיע הערב על מינוי חדש שיבוא לשולחנה של הוועדה למינוי בכירים ברשות החברות הממשלתית. מישאל וקנין, יו״ר דירקטוריון דואר ישראל, אמר: ״מנהל מהמעלה הראשונה"
מערכת ice |  3
דני גולדשטיין דואר ישראל (צילום יונתן בלום מורן ישעיהו)
דירקטוריון דואר ישראל אישר הערב (רביעי), את מינוי דוד לרון לתפקיד מנכ"ל חברת דואר ישראל. המינוי כפוף לאישור הוועדה לאישור מינויים בכירים ברשות החברות ושרי האוצר והתקשורת.
לרון כיהן ב-7 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת אספקה בחברת 'שופרסל'. בתפקידיו הקודמים, היה מנכ"ל דלק קמעונאות ב'דלק ישראל', יו"ר חברות הבת ומנכ"ל תשלובת המזון של 'תנובה', מנכ"ל חברת ההסעדה ואחזקה לארגונים 'ISS נורקייט', וסמנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות בחברת 'סלקום'.
לרון (59), בעל תואר B.A בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובוגר מסלול הכשרה מיוחד למנהלים בכירים של מכון TIM (טכניון ו-M.I.T). דוד לרון נבחר בהליך מכרזי על ידי ועדת איתור בראשות יו"ר דירקטוריון דואר ישראל מישאל וקנין, בהמשך להודעת הפרישה של דני גולדשטיין, שפורש מתפקידו לאחר כהונה של 7 שנים כמנכ"ל הדואר.
שר התקשורת יועז הנדל בירך על המינוי ואמר, ״אני מברך את דירקטוריון הדואר וחברת דואר ישראל על בחירת המנכ״ל. אנחנו יוצאים לדרך חדשה, לא פשוטה ולא קלה, אך הכרחית למען תחרות ושירות לאזרח. ההחלטה שלי על הפרטת הדואר היא צורך לאומי ואני נחוש להצליח בה. אני מברך את דוד לרון על הסכמתו להתגייס למשימה ולהצעיד את הדואר לעידן חדש".
 
מישאל וקנין, יו״ר דירקטוריון דואר ישראל, אמר: ״דוד הוא מנהל מהמעלה הראשונה עם יכולת ביצוע והצלחה בשורה של ארגונים עסקיים. הדירקטוריון מודה לדוד על הסכמתו להתגייס לשירות לאומי, לטובת משימת ההצלה של דואר ישראל. דוד מביא איתו ניסיון ארוך שנים והצטיינות מוכחת בחברות ענק בתחומי הסחר, התפעול, הקמעונאות והלוגיסטיקה. דוד יהיה אחראי להובלת תוכנית ההבראה של דואר ישראל ואת מהלכי הפיכתה לחברה שמניותיה ייסחרו בבורסה ובעיקר, יגבש ויוציא אל הפועל את התוכנית האסטרטגית להתאמת פעילותה של חברת דואר ישראל לעידן הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צריך להפריט ולפטר את כל העובדים להשאיר דוור אחד בכל עיר
    צחי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממיין מכתבים אחד בכל עיר אשנבאי אחד ..ולהכניס המון מנהלים מוצנחים פוליטי ...ואז השירות לאזרח ירקיע שחקים אם במצב הקיים הדוורים קורסים נמלטים בורחים ואף אחד לא מגיע מפחדים לעבוד ...ולכן אין מי שיחלק והכל מגיע באיחור של שבועיים מהעומס אז בוא נגיד שהיום לפי התכנית אזרחי ישראל שיקבלו דואר אם בכלל יצטרכו לעשות הגומל בבית כנסת .....הבעיה היא מצוקת עובדים חמורה ...במקום ללכת על הראשים הולכים על הקטנים
    סגור
  • 2.
    חבל בחירה אומללה
    שלומי 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מכיר אותו ,אבל מנכ"ל דואר צריך להיות אדם שמגיע מעולם הלוגיסטיקה הבינלאומית,ולא מלוגיסטיקה של סופרמרקטים.
    סגור
  • 1.
    מיקי זוהר
    רחל 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם הליכוד היה מציג אנשים אחרים ולא זוהר רגב וכו וכו היינו מצביעים ליכוד אך עם אנשים בתת רמה.כזו גלית דיסטל ועוד ועוד רבים אין מצב פשוט לא מגיעים לקלפי ואחרינו המבול....וחבל.כי יש אנשים טוביםמיש
    סגור