מינויים

שינויים בבנק דיסקונט: כך תיראה הנהלת החברה

דירקטוריון בנק דיסקונט מכריז היום על שורה של שינויים בהנהלת החברה. במסגרת כך, ראש חטיבת התכנון יוביל גם את אחזקות הקבוצה ולצד זאת אושרו שינויים בהנהלת המחלקה המשפטית ובמחלקות נוספות 
מערכת ice |  2
בנק דיסקונט (צילום Magma Images)
דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשות שאול קוברינסקי, אישר היום שורת מינויים בהנהלת הבנק ושינויים במבנה חטיבות הבנק. 
ברק נרדי, ראש חטיבת תכנון, אסטרטגיה וכספים יוביל מעתה גם את ניהול אחזקות הקבוצה (הכוללות בין היתר את חברות הבת כאל, מרכנתיל, דיסקונט ניו יורק, דיסקונט קפיטל ופייבוקס) וכן את הפיתוח העסקי והחדשנות בבנק. שם החטיבה יהיה מעתה חטיבת אסטרטגיה, כספים ואחזקות. 
אורית כספי, ראש חטיבת משאבי אנוש, תמונה לראש חטיבת ניהול סיכונים ומנהלת הסיכונים הראשית של הבנק, במקומו של אבי לוי, אשר מונה לאחרונה לראש החטיבה הבנקאית. כספי הצטרפה לבנק בשנת 2000 ומאז כיהנה במגוון תפקידים עסקיים בכירים בחטיבה העסקית ובחטיבה הבנקאית.
עו"ד חגית מאירוביץ', היועצת המשפטית הראשית וראש חטיבת הייעוץ המשפטי, תמונה לראש חטיבת משאבי אנוש. מאירוביץ' הצטרפה לבנק דיסקונט לפני 3 שנים, לאחר 11 שנים בבנק הפועלים, בהן כיהנה במגוון תפקידים בכירים בחטיבת הייעוץ המשפטי. 
עו"ד ניצן סנדור תמונה ליועצת המשפטית הראשית של דיסקונט וראש חטיבת הייעוץ המשפטי. סנדור מצטרפת להנהלת דיסקונט לאחר כ-18 שנים במשרד עו"ד פישר ושות', שם כיהנה כשותפה וראש משותפת של מחלקת שוק ההון. 
עו"ד אתי דויטש תסיים לבקשתה את חברותה בהנהלת הבנק ותמשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון בנק מרכנתיל ויו"ר כאל. 
עידן אנגל, ראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות, יוביל כעת בחטיבתו גם את אגף השיווק ואגף חווית הלקוח. המהלך יאפשר המשך יישום חווית לקוח מובילה תוך מינוף החיבור בין היכולות המתקדמות בתחומי הדיגיטל, הדאטה והשיווק. שם החטיבה ישונה לחטיבת דיגיטל, דאטה ושיווק.
 
אסף אלדר, ראש חטיבת תפעול ונכסים, יוביל את תחום המצוינות התפעולית והבנקאית, לרוחב הארגון. לצורך כך, יוקם אגף חדש בחטיבה, אגף מוצרים ותהליכים, אשר יהיה אמון על קידום מהלכי מצוינות בנקאית ושיפור תהליכים בבנק.
מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין: "המינויים בהנהלה והשינויים המבניים עליהם אנו מכריזים היום יאפשרו לנו להמשיך ולקדם בנחישות את האסטרטגיה הרב שנתית ולהשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו, תוך ביסוס המהלכים פורצי הדרך אשר הצגנו בשנה האחרונה. אני מבקש להודות לאתי דויטש על פועלה רב-השנים בבנק ובקבוצה ועל תרומה יוצאת דופן כראש חטיבה וחברת הנהלה. אני שמח מאוד על המשך כהונתה כיו"ר כאל ומרכנתיל, אשר תאפשר לנו להמשיך וליהנות מיכולותיה ומניסיונה העשיר. אני מברך את עו"ד ניצן סנדור על הצטרפותה להנהלת הבנק. ניצן היא מעורכות הדין המסחריות המובילות והמוערכות בישראל ואין לי ספק שתרומתה לבנק כחברת הנהלה, כיועצת משפטית ראשית וכראש חטיבת הייעוץ המשפטי תהיה בעלת ערך רב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בבנקים יש קביעות חייבים להזיז כל כמה שנים
    מוקי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוזר יעילות בחסות מונופול 5 הבנקים ..
    סגור
  • 1.
    שמתם עובדת כח אדם למחלקת סיכונים?
    עובד חברה חיצונית 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה אתם גנובים? הכול קומבינות במדינה הזאת
    סגור