השוק

100 מיליון שקל להלוואות: בנק הפועלים מתחרה בדיסקונט

בנק הפועלים מעמיד קו אשראי נוסף של 100 מיליון שקל למכלול מימון, שתוכל לאפשר צמיחה לחברות בינוניות במשק, אחרי שקיבלה אשראי ל-200 מיליון שקל גם מדיסקונט. כל התנאים להלוואות בפנים
כפיר אדר |  2
בנק הפועלים (צילום Magma Images, unsplash, פלאש 90/ נתי שוחט)
בנק הפועלים שמממן עד כה, יחד עם בנקים נוספים את פעילות הנדל"ן של מכלול, מצטרף כעת לקו האשראי של 200 מיליון שקל שהעמיד בנק דיסקונט בהנפקה בקיץ שעבר, ומעמיד קו אשראי נוסף של 100 מיליון שקל לפעילות החוב מורכב לצמיחה של מכלול מימון.
פעילות זו של מכלול מימון, מאפשרת לחברות בינוניות בכל ענפי המשק כולל טכנולוגיה ופעילות נדלן בחו"ל. ההלוואות ומסגרות העו"ש שתמשכנה בשקלים ממסגרת האשראי תשאנה ריבית שנתית משתנה השווה לריבית "הפריים", בתוספת מרווח בטווח של 2.1 אחוז עד 2.2 אחוז לשנה.
 
ההלוואות באירו ממסגרת האשראי ישאו ריבית שנתית משתנה השווה לריבית המקובלת בבנק להלוואות קצרות באירו, בתוספת מרווח בטווח של 1.3% עד 1.4% לשנה, ההלוואות בדולר אמריקאי ממסגרת האשראי ישאו ריבית שנתית משתנה השווה לריבית המקובלת בבנק להלוואות קצרות בדולר, בתוספת מרווח בטווח של 4.3% עד 4.4% לשנה.
החברה עוסקת במתן אשראי חוץ בנקאי ליזמים בבנייה למגורים ובמתן חוב מורכב ומימון עסקים בצמיחה ומהווה חברת מימון רב תחומית ויעילה, עם מגוון פתרונות מימון ופיזור ענפי רחב. להנהלת החברה מוניטין וניסיון עשיר – יו"ר החברה הוא צבי זיו, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים ומנכ"ל החברה הוא אורי פז, לשעבר מנכ"ל בנק ירושלים ומשנה למנכ"ל בנק הפועלים, אשר מובילים צוות הנהלה מקצועי עם ניסיון של עשרות שנים בתחום האשראי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל קיים בפייסבוק : https://www.facebook.com/Halomykrav
    ניצול הלומי קרב 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים ברציפות פרטים בפייסבוק
    סגור
  • 1.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים
    ארנון 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור